شمسایی: قدرت لژیونرهای ژاپن و تایلند برایمان مهم نیست

شمسایی: قدرت لژیونرهای ژاپن و تایلند برایمان مهم نیست

پایگاه خبری فوتبالی- وحید شمسایی آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال برای شرکت در تورنمنت تایلند را تشریح کرد.

به گزارش فوتبالی، نخستین تمرین ملی پوشان فوتسال در تایلند امروز دوشنبه با حضور سه لژیونر در شهر پاتایا برگزار شد.

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال اظهار امیدواری کرد که در این تورنمنت، بازیکنان جوان در کنار بازیکنان قدیمی‌تر تجربه کسب کنند.

شمسایی گفت: صبح امروز در یک پرواز طولانی به بانکوک رسیدیم و بعد از آن از طریق زمینی وارد شهر پاتایا محل برگزاری مسابقات شدیم.

شمسایی افزود: عصر امروز سه لژیونر ملی پوش از اسپانیا به جمع ما اضافه شدند که مسلم اولاد قباد به دلیل مصدومیت تحت مداوای پزشک و فیزیوتراپ تیم است و حسین طیبی هم کمی سرما خوردگی دارد. سعید احمد عباسی مشکل خاصی ندارد.

شمسایی که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو کرده است، تاکید کرد: قرار است شهاب سفال منش یکی از مربیان تیم ملی امشب از کانادا به سمت تایلند پرواز داشته باشد تا انشاءالله چهارشنبه در کنار تیم ملی باشد.

سرمربی تیم ملی اظهار داشت: امروز عصر یک تمرین سبک با حضور ۱۵ بازیکن حاضر برگزار کردیم.

شمسایی خاطرنشان: این مسابقات از آنجا مهم است که حریفانمان به خصوص ژاپن و تایلند با تمام لژیونرها خود حضور دارند اما این موضوع برای ما مهم نیست. ما ایران هستیم و یک هدف داریم و آن هم قهرمانی در این تورنمنت است.

تیم ملی فوتسال ایران در حالی راهی تایلند شده است که بهروز عظیمی به دلیل مشکل خروج از کشور نتوانست به این کشور برود و تیم ایران با ۱۵ بازیکن در شهر پاتایا حضور دارد.

ایران در تورنمنت تایلند با عربستان و مصر همگروه است و روز چهارشنبه در نخستین دیدار به مصاف عربستان می‌رود.

6442