عکس؛ کوچک‌ترین پسر زیدان در تمرین رئال مادرید

عکس؛ کوچک‌ترین پسر زیدان در تمرین رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - بالاخره نوبت به چهارمین و آخرین فرزند زین الدین زیدان رسید تا در تمرینات تیم بزرگسالان رئال مادرید حضور پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، الیاس کوچک ترین فرزند زین الدین زیدان در تمرین امروز رئال مادرید حضور پیدا کرد. پیش از این انزو، لوکا و تئو سه فرزند دیگر زیدان این فرصت را به دست آورده بودند. البته فعلا هیچ کدام از فرزندان زیدان نتوانسته اند به اندازه پدرشان در فوتبال دنیا موفق باشند.

انزو که از نظر سبک بازی شبیه ترین به پدرش بود، در سن 27 سالگی دوران فوتبال ناموفقی را داشته است. وی تجربه حضور در تیم های مختلف در کشورهایی نظیر پرتغال، سوییس و فرانسه را داشته و در حال حاضر در باشگاه فوئنلابرادا در لیگ دسته سه اسپانیا توپ می زند. لوکا  24 ساله که درون دروازه بازی می کند، پس از سالها نیمکت نشینی در رئال مادرید راهی رایو وایکانو شد و در حال حاضر هم با باشگاه ایبار در لیگ دسته دو اسپانیا قرارداد دارد. تئو 20 ساله همچنان در اکادمی رئال مادرید حضور دارد و در تیم رزروهای رئال مادرید یعنی کاستیا توپ می زند که اغلب نیمکت نشین است.  او هم در خط هافبک بازی می کند.

الیاس در پست دفاع چپ توپ می زند که مصدومیت داوید آلابا و فرلاند مندی به او اجازه داد تا در تمرین دوشنبه رئال مادرید حضور پیدا کند و فرصت تمرین با ستارگانی نظیر بنزما و مودریچ را به دست بیاورد.

4125