چرا بازیکنان منچستریونایتد پیش از فینال، کت و شلوار نپوشیدند؟

چرا بازیکنان منچستریونایتد پیش از فینال، کت و شلوار نپوشیدند؟

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ مربی هلندی مانع از آن شد که بازیکنان منچستریونایتد پیش از بازی فینال جام اتحادیه در ومبلی در روز یکشنبه، کت و شلوار به تن کنند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی کاسمیرو در دقیقه 33 گل اول را به ثمر رساند و مارکوس رشفورد ضربه بعدی را به ثبت رساند تا بدین ترتیب یونایتد پیروزی آسانی را با نتیجه دو بر صفر کسب کند. بدین ترتیب تن هاگ اولین جام خود را در فوتبال انگلیس کسب کرد.

تن هاگ در هشت ماه حضورش در اولدترافورد نشان داده که مربی ایست که عادت های خاص خودش را دارد. یونایتد با یک کمپانی تولیدی لباس های رسمی قرارداد دارد و بازیکنان یونایتد هم باید بر اساس قرارداد پیش از بازی مقابل نیوکاسل با لباس های رسمی خود وارد ورزشگاه می شدند. اما تن هاگ که به برنامه ریزی هایش بسیار دقت دارد، با این مسئله موافق نبود. در حقیقت مربی هلندی حس می کرد که  زمانی که تعویض لباس ها از بازیکنان می گیرد، برنامه های او را به هم می ریزد. در حقیقت او مجبور می شد که 10 دقیقه از وقت را برای تعویض لباس از دست بدهد و بدین ترتیب فرصت تمرین پیش از بازی برایش کاهش پیدا می کرد.

بعد از آن تن هاگ با یکی از مقامات باشگاه منچستریونایتد در کشور آمریکا تماس گرفت و از او اجازه گرفت تا بازیکنان با لباس های ورزشی وارد ومبلی شوند و بدین ترتیب  زمان از دست نرود.

4125