عکس؛ رونالدو و پسرش در کنار مایک تایسون

عکس؛ رونالدو و پسرش در کنار مایک تایسون

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو شب گذشته تماشاگر اولین شکست دوران بوکس جیک پل، بوکسور آمریکایی بود که پس از این اتفاق به هیچ وجه خرسند به نظر نمی رسید.

به گزارش فوتبالی، ستاره پرتغالی که اخیرا به باشگاه النصر عربستان پیوسته، شب گذشته به همراه پسرش جونیور تماشاگر مسابقه بوکس میان جیک پل و تامی فوری بود. رونالدو به دیریه آرنا رفته بود تا این بازی را از نزدیک تماشا کند. در تصاویر منتشر شده، کریستیانو به هیچ وجه از رای داوران و این که جیک پل بازنده اعلام شده، خرسند نیست.  در حقیقت در زمان اعلام برنده، رونالدو صندلی خود را عقب کشید و دست به سینه نشست تا مشخص شود که اصلا از این اتفاق خوشحال نیست. 

هواداران هم واکنش های مختلفی به رفتار رونالدو داشتند. یک نفر نوشت:"فقط منتظر بود که برود." و دیگری نوشت:" برایش اهمیتی نداشت. انگار که در شرط بندی باخته بود." یک نفر دیگر هم با کنایه به جیک پل نوشت:"ببینید چگونه کسی که کارش را از یوتیوب شروع کرده، کاری کرده تا این همه شخصیت مشهور شامل رونالدو پیگیر مبارزه اش باشند. دیوانه وار است که چطور برای این بازی تبلیغ کردند."

کریستیانو رونالدو در کنار مایک تایسون اسطوره بوکس دنیا نیز عکس گرفته است.  درک چیسورا که زمانی بوکسور بوده و حالا به برگزارکننده مسابقات تبدیل شده نیز در تصویر دیده می شود.

4125