دلایل تحریم مراسم بهترین‌های فیفا توسط رئال مادرید

دلایل تحریم مراسم بهترین‌های فیفا توسط رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید امشب نماینده ای را در مراسم بهترین های سال فیفا در شهر پاریس نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، هر چند که رئال مادرید نامزدهای پرشماری را در لیست جوایز بهترین های فیفا دارد، اما هیچ کدام از رئالی ها امشب در مراسم حضور پیدا نمی کنند. بنزما در بخش بهترین بازیکن، کورتوا در بخش بهترین دروازه بان، آنچلوتی در بخش بهترین مربی و مودریچ، والورده، رودیگر در کنار بنزما و کورتوا در بخش تیم برتر سال، نامزدهای جوایز امشب هستند.

به جز امیلیو بوتراگوئنو مدیر روابط عمومی رئال مادرید، هیچ کدام از اعضای رئال در مراسم امشب حضور پیدا نمی کنند. رئال مادرید در مراسم توپ طلا که توسط فرانس فوتبال برگزار شد و در مراسم بهترین های سال اروپا به میزبانی یوفا، جوایز را درو کرد اما رئالی ها می دانند که در مراسم امشب شانسی برای کسب جوایز ندارند.

در واقع هر چند که مراسم بهترین های فیفا باید بهترین های سال فوتبال دنیا در سال 2022 را انتخاب کند،به نظر می رسد که مراسم امشب تحت الشعاع نتایج جام جهانی خواهد بود و قرار نیست که موفقیت های رئال مادرید در سال 2022 با کسب چهار جام (سوپرجام اسپانیا، لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا) مورد توجه قرار بگیرد و مسی در بخش بهترین بازیکن، امیلیانو مارتینز در بخش بهترین دروازه بان و اسکالونی در بخش بهترین مربی جوایز را کسب خواهند کرد و به همین خاطر رئالی ها دلیلی نمی بینند که در کوران مسابقات و در آستانه بازی حساس پنجشنبه مقابل بارسلونا، وقتشان را برای حضور در مراسم امشب تلف کنند.

از طرفی رئالی ها از غیبت وینیسیوس جونیور در لیست 23 نامزد تیم برتر سال فیفا به شدت دلخور هستند. در حقیقت برای رئالی ها به شدت غیرمنطقی است که بازیکنانی نظیر نیمار و رونالدو که از نظر آماری چه در باشگاه و چه در تیم ملی سالی ضعیف تر از وینیسیوس داشته اند، در لیست نباشند و ستاره برزیلی که گلهای مهمی نظیر گل قهرمانی در فینال لیگ قهرمانان اروپا را زده، حتی در لیست نامزدها هم نباشد چه برسد به این که در تیم برتر سال قرار بگیرد.

این عوامل باعث شده تا رئالی ها تصمیم بگیرند که مراسم امشب را کلا تحریم کنند و در پاریس حضور نداشته باشند. البته بارسلونا با حضور خوان لاپورتا مدیر این تیم و الکسیا پوتیاس ستاره تیم زنان در مراسم حضور پیدا می کند که الکسیا به احتمال فراوان جایزه بهترین بازیکن زن سال 2022 فوتبال جهان را دریافت خواهد کرد.

4125