از پوچتینو تا زیدان؛ کاندیداهای جانشینی پاتر در چلسی چه کسانی هستند؟

از پوچتینو تا زیدان؛ کاندیداهای جانشینی پاتر در چلسی چه کسانی هستند؟

پایگاه خبری فوتبالی - از مائوریسیو پوچتینو، زین الدین زیدان، لوئیز انریکه و حتی توماس توخل به عنوان نامزدهای جانشینی گراهام پاتر در چلسی نام برده می شود. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب از چهارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های تاتنهام و چلسی در ورزشگاه خانگی تاتنهام هاتسپر مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت شاگردان آنتونیو کونته به پیروزی دو بر صفر برسند. پاتر از زمان ورودش به چلسی، فقط 9 امتیاز از 27 امتیاز ممکن را آورده و 10 بازی شکست خورده و حالا شش بازی است که طعم پیروزی را نچشیده. تمامی این موضوعات باعث شده تا فشار رسانه‌ها و هواداران آبی های لندن روی پاتر بیشتر و بیشتر شود. 

حالا وبسایت گل نگاهی به کاندیداهای سرمربیگری در چلسی انداخته است که در ادامه به آن می پردازیم.

  • مائوریسیو پوچتینو
حتی با اولین شکست‌های پاتر، نام پوچتینو به گوش می رسید. در واقع پوچتینو جزو مربیانی است که همیشه نامش به عنوان کاندیدا مطرح می شود. او آخرین بار در پاریسن ژرمن مشغول به کار بود که در تابستان گذشته جایش را گالتیه داد. 

  • زین الدین زیدان
سرمربی افسانه‌ای سابق رئال مادرید از زمان خروجش در سال 2021، همیشه بر سر زبان‌ها بوده. تیم‌های پاریسن ژرمن، فرانسه و آمریکا نیز مدتی به دنبال جذب او بودند، اما فعلاً بیکار است و باید دید که سران چلسی درباره او چه تصمیمی می گیرند.

  • لوئیز انریکه
انریکه بعد از حذف ناباورانه تیم ملی اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022، از سمتش اخراج شد و حالا به دنبال بازگشت به عرصه باشگاهی است. این سرمربی 52 ساله سابقه فتح سه گانه با کاتالان‌ها را دارد. 

  • دیگو سیمئونه
دیدن بازی‌های اتلتیکو مادرید بدون حضور دیگو سیمئونه در کنار زمین، سخت و عجیب خواهد بود. با این حال قرارداد سیمئونه در تابستان آتی به پایان می رسد و هنوز صحبتی مبنی بر تمدید قرارداد این سرمربی آرژانتینی به گوش نمی رسد.

  • روبرتو دی زربی
بعد از خروج پاتر از برایتون، دی زربی جای او را گرفت و توانست با عملکرد خوبش، منتقدین را ساکت کند. حالا برایتون تبدیل به تیمی پرس کننده شده و حرف های زیادی برای زدن دارد. رسانه‌ها می گویند که بند فسخ او 11.5 میلیون یورو است. 

  • توماس توخل
آیا چلسی واقعا قصد دارد سرمربی اخراج کرده‌ خود را تنها پس از چند ماه بازگرداند؟ البته اتفاقات عجیب و غریب همیشه در فوتبال رخ داده است. صحبت های اخیر این سرمربی آلمانی راجع به چلسی، نشان می دهد که او واقعا از کار کردن در استمفوردبریج لذت می برد. تنها ایراد بزرگ این قضیه، احمق به نظر رسیدن تاد بولی است که شاید این بیلیونر زیاد از این موضوع خوشش نیاید.

4416