علی دایی در آستانه افتخاری دیگر/ چشم یک جهان به دستان شهریار فوتبال ایران

علی دایی در آستانه افتخاری دیگر/ چشم یک جهان به دستان شهریار فوتبال ایران

پایگاه خبری فوتبالی- آقای گل سابق فوتبال جهان، با دعوت فیفا در مراسم امشب The Best(برترین‌های فیفا) حضور خواهد داشت و احتمالا با اهدا یکی از جوایز، نامش را در تاریخ این برنامه معتبر به ثبت می‌رساند.

به گزارش فوتبالی، علی دایی بامداد دیروز راهی فرانسه شد تا در مراسم The Best شرکت کند.

 طبق دعوتی که فیفا از شهریار فوتبال ایران داشته، همسرش هم او را در این سفر همراهی می‌کند. 

شب گذشته تصویری از علی دایی در کنار جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا منتشر شد که ساعاتی پس از رسیدن دایی به پاریس با هم دیدار کردند.

حالا شنیده می‌شود دعوت از آقای گل سابق فوتبال جهان تنها به حضور در مراسم The Best خلاصه نخواهد شد و فیفا قصد دارد اهدای یکی از جوایز مهم را هم به دایی بسپرد. 

دایی یکی از هشت میهمان ویژه فیفا در قرعه‌کشی جام‌جهانی 2022 بود که گوی قرعه‌ها را از گلدان‌ها خارج می‌کرد. او همچنین از سوی فیفا برای حضور در جام جهانی هم به قطر دعوت شد که البته در مراسم افتتاحیه جام جهانی و در جریان جام جهانی حضور پیدا نکرد. البته دایی خودش اعلام کرده بود به قطر نمی رود.

در واقع مراسم بهترین‌ها، سومین دعوت فیفا از علی دایی در سال جاری است که ارج و قرب او را نزد مدیران فدراسیون جهانی فوتبال نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد از آنجا که علی دایی برای سال‌ها عنوان آقای گلی جهان را در اختیار داشت، شانس اصلی اهدای جایزه "پوشکاش" باشد که هر ساله به زننده زیباترین گل سال تقدیم می‎‌شود.

گفتنی است که مراسم بهترین‌های فیفا امشب ساعت 21 و 30 دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد. البته قرار است دایی پیش از این مراسم در دیداری نمادین با حضور ستاره‌های فوتبال جهان به میدان رود.

2509