یک بازیکن با تیم ملی فوتسال به تایلند نرفت!

یک بازیکن با تیم ملی فوتسال به تایلند نرفت!

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتسال ایران در حالی عازم تایلند شد که بهروز عظیمی یکی از ملی پوشان ایران به دلیل مشکل خروج از کشور از سفر بازماند!

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتسال ایران روز گذشته و پس از یک اردوی کوتاه مدت راهی کشور تایلند شد تا در تورنمنت ۶ جانبه و تدارکاتی شرکت کند. 

ایران در این تورنمنت با عربستان و مصر همگروه است و در دیگر گروه ژاپن، موزامبیک و تایلند حضور دارند. نخستین بازی ملی پوشان ایران روز چهارشنبه با عربستان برگزار می‌شود. 

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی ایران برای این تورنمنت ۱۶ بازیکن را فراخواند و فدراسیون فوتبال هم بدون اشاره به جزئیات اردو روز گذشته با انتشار فیلمی از سفر ملی پوشان به تایلند خبر داد. 

این در حالی است که پیگیری‌های رسانه ها نشان می‌دهد بهروز عظیمی یکی از ملی پوشان ایران به دلیل مشکلات خروج از کشور و نظام وظیفه همراه با تیم ملی به تایلند نرفته است. 

عظیمی در حال حاضر در ایران بوده و در تلاش است تا مشکل خود را رفع کند. هنوز مشخص نیست عظیمی به تیم ملی در تایلند اضافه خواهد شد یا نه. این در حالی است که فدراسیون معمولاً پیش از اعزام یک تیم به تورنمنت بین المللی تمام موارد را چک می‌کند و اینکه در این سطح مشکل خروج از کشور یک بازیکن ملی پوش پابرجا مانده، عجیب به نظر می‌رسد.

5960