کلکسیون چپ‌پاهای خارجی در تراکتور!

کلکسیون چپ‌پاهای خارجی در تراکتور!

پایگاه خبری فوتبالی - هر چهار بازیکن خارجی این فصل تراکتور چپ‌پا هستند که این موضوع در نوع خود جالب توجه است.

به گزارش فوتبالی، پس از درخشش ریکاردو آلوز و بازی‌های خوب صفا هادی و گوستاوو واگنین، سه خارجی تراکتور که ابتدای فصل با نظر قربان بردیف جذب این تیم شدند، حالا همه منتظر رونمایی از خرید خارجی پاکو خمز هستند. خایمه گومز، بازیکنی که به نظر می‌رسد در بازی با صنعت نفت به کار گرفته شود و باید دید عملکرد وی در یک سوم باقی‌مانده لیگ برتر به چه صورتی خواهد بود.

اما یک مشخصه مشترک بین خارجی‌های این فصل تراکتور وجود دارد. اینکه هر چهار بازیکن چپ‌پا هستند و به نظر این مشخصه مورد توجه مدیران تبریزی برای خرید بوده است. حتی باتوجه به کمبود نفر در پست مهاجم نوک، به نظر می‌رسید پاکو دست به استخدام بازیکنی در این قسمت از زمین بزند ولی وی درنهایت با مهاجمی چپ‌پا به توافق رسید که در تمرینات نیز بیشتر از وی در پست وینگر چپ بازی گرفته است.

این درحالی است که علاوه بر خارجی‌ها بازیکنانی نظیر سیدابوالفضل رزاق‌پور، محمد قنبری و محمد عباس‌زاده هم چپ‌پا هستند و از این جمع هفت نفره حداقل هر بازی پنج نفر به میدان می‌روند. با در نظر نگرفتن محمدرضا اخباری به عنوان دروازه‌بان، از ده نفر باقی‌مانده ترکیب معمولا پنج بازیکن، چپ‌پا هستند که این موضوع در نوع خود قابل توجه است.

1997