صحبت‌های جالب همسر فردی که از بارسلونا رشوه گرفت

صحبت‌های جالب همسر فردی که از بارسلونا رشوه گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - پرونده پرداخت رشوه توسط بارسلونا به انریکز نگریرا نایب رییس سابق کمیته داوران همچنان بحث داغ رسانه های  اسپانیا است.

به گزارش فوتبالی، حالا ماریا لوئیزا رومرو، همسر سابق خوزه ماریا انریکز نگریرا به این ماجرا واکنش نشان داده است. اخیرا سندی رو شده که نشان می دهد که نگریرا به تهدید باشگاه بارسلونا پرداخته است که اگر پرداختی هایشان (که بین سالهای 2001 تا 2018 انجام می شده) را قطع کنند، علیه آنها افشاگری خواهد کرد.

حالا ماریا لوئیزا رومرو گفته است که  اطلاعی نداشته که انریکز نگریرا این مبالغ را از بارسلونا دریافت می کند. وی گفت که پسرش خاویر "فقط به صحبت های پدرش" گوش می داده است و افزود:"حالا پسرم در حال پرداختن تاوان گناهان فرزندانش است."  وی همچنین گفته است که وظیفه پسرش این بوده که تیم داوری را در بازیها همراهی کند، نقش آشپز را برای انها داشته و تا حدودی روانشناسی می کرده است.

ماریا در ادامه گفت که "انریکز هرگز به من نمی گفت که چه کار می کند. آزادانه زندگی می کرد و به کسی توضیحی نمی داد. اگر او چنین مبالغی را دریافت کرده باشد، هرگز آنها را وارد خانه نکرده است. او اهل بذل و بخشش و کمک به دیگران بود اما بهتر بود که به خودش کمک کند. اگر او برگ برنده را در آستین خود نداشت، فکسی را برای تهدید به بارسلونا نمی فرستاد."

4125