صحبت‌های تن هاگ پس از قهرمانی با منچستریونایتد: این تازه شروع ماجراست

صحبت‌های تن هاگ پس از قهرمانی با منچستریونایتد: این تازه شروع ماجراست

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی هلندی پس از قهرمانی منچستریونایتد در کارابائو کاپ، اذعان کرد که این تازه شروع موفقیت‌های او در این باشگاه است. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب در فینال رقابت‌های کارابائو کاپ، تیم‌های نیوکاسل و منچستریونایتد در ومبلی مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت شیاطین سرخ با گل‌های کاسمیرو و بوتمن (گل به خودی) با حساب دو بر صفر به پیروزی رسیدند و بعد از شش سال، موفق به فتح یک جام معتبر شدند. 

به نقل از سایت گل، تن هاگ که در اولین فصل حضورش در الدترافورد، موفق به کسب جام اتحادیه شد، بعد از پایان بازی گفت: "اول شما باید نخستین جام را برنده شوید و این کار را در بازی امشب انجام دادیم. حالا اعتماد به نفس بیشتری داریم و می دانیم که توانایی انجام هرکاری را دارا می باشیم. هنوز در شروع راه بازسازی منچستریونایتد هستیم. باید به فتح جام ها ادامه دهیم و امروز، تازه شروع ماجرا بود."

داوید دخیا گلر اسپانیایی نیز بعد از قهرمانی در ومبلی گفت: "فکر می کنم این شروع دوره جدیدی برای ماست. تیم برای بردن هرجامی آماده است. امشب بابت این پیروزی جشن می گیریم و از فردا دوباره برای پیروزی در بازی بعدی تلاش خواهیم کرد."

4416