منچستریونایتد اولین جام خود را با تن هاگ فتح کرد

منچستریونایتد اولین جام خود را با تن هاگ فتح کرد

پایگاه خبری فوتبالی - در دیدار فینال رقابت های جام اتحادیه انگلیس، منچستر یونایتد و نیوکاسل یونایتد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی منچستر یونایتد موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و قهرمان رقابت های جام اتحادیه انگلیس شود.

به گزارش فوتبالی، عملکرد اریک تن هاگ به عنوان سرمربی منچستر یونایتد بسیار خوب بوده است به طوری که او اکنون در حالی که هنوز اولین فصل حضور خود در جمع شیاطین سرخ را به اتمام نرسانده است، موفق شد یک جام به دست بیاورد و قهرمان جام اتحادیه شد.

البته که انتظار ها از اریک تن هاگ بیشتر از این حرف ها است و هواداران منچستر یونایتد از او می خواهند که قهرمان رقابت های لیگ اروپا نیز شود. منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس هم شانس قهرمانی دارد اما در حال حاضر آرسنال و منچستر سیتی در لیگ برتر انگلیس دو شانس اصلی به حساب می آیند.

در این بازی گل های منچستر یونایتد را کارلوس کاسمیرو در دقیقه 33 روی پاس لوک شاو و اسون بوتمان ( گل به خودی ) در دقیقه 39 به ثمر رساندند.

تن هاگ در نیم فصل اول چالش های زیادی با کریستیانو رونالدو داشت اما به نظر می رسد که پس از رفتن رونالدو از منچستر یونایتد، تن هاگ بهتر توانسته است تیمش را مدیریت کند.

1470