الهلال بدون توقف به سوی ستاره پنجم/ گلباران الدحیل در شب پوکر غایبِ دیدار با فولاد

الهلال بدون توقف به سوی ستاره پنجم/ گلباران الدحیل در شب پوکر غایبِ دیدار با فولاد

پایگاه خبری فوتبالی- الهلال عربستان با ۷ گل الدحیل قطر را در هم ‌کوبید و  بار دیگر، فینالیست لیگ قهرمانان شد.

به گزارش فوتبالی، نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه‌ غرب برگزار و الهلال بدون کمترین دردسر فینالیست شد. مدافع عنوان قهرمانی در حالی برای چهارمین بار در ۶ دوره گذشته  به فینال راه یافته که الدحیل را در خاک قطر تحقیر کرد‌.

گلباران نماینده قطر که نخستین حضورش در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کرد، با گل زودهنگام اودیون ایگالو آغاز شد‌. مهاجم سابق منچستر یونایتد که با تصمیم عجیب رامون دیاز از لیست بازی با فولاد خارج شده بود، تنها ۶۰ دقیقه برای پوکر لازم داشت تا شب تلخی را برای مالکان الدحیل در الثمامه رقم بزند. 

دبل موسی مارگا و البته تک گل سالم الدوساری که مزد بازی بی‌نقصش در این مسالفه بود، حریف قطری را قبل از دقیقه ۷۰، هفت تایی کرد و الهلال را به چهاردهمین فینال قاره‌ای تاریخ باشگاهش رساند‌. آبی‌های شهر ریاض با ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان، پر افتخارترین باشگاه آسیایی هستند که در فاصله‌ای کمتر از دو هفته، نایب‌قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان و البته قهرمانی غرب آسیا را تجربه می‌کنند.

الهلالی که خود را "رئیس آسیا" می‌دانند، برای پنجمین قهرمانی خود در فرمت جدید مسابقات باشگاهی قاره کهن، اراواردز ژاپن را پیش‌رو دارند. این سومین باری است که الهلال و اراواردز در فینال باهم روبرو خواهند شد که سهم هر تیم، یک پیروزی بوده است. 

۲۵۰۹