رونالدو بهترین دوست خود در یوونتوس را به النصر می‌برد؟

رونالدو بهترین دوست خود در یوونتوس را به النصر می‌برد؟

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می رسد که رونالدو علاقه زیادی به جذب کارلو پینسولیو، دروازه بان ذخیره یوونتوس و یکی از بهترین دوستان وی در طول دوران حضورش در ایتالیا توسط النصر دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، رونالدو پس از عدم موفقیت در پیراهن منچستریونایتد، دوران جدیدی را در عربستان و تیم النصر آغاز کرده و تاکنون عملکرد موفقی نیز به ثبت رسانده است؛ وی اما حدفاصل سال های 2018 تا 2021، در ایتالیا و یوونتوس به میدان می رفت و چندین دوست نیز در این تیم پیدا کرده بود که مهم ترین آن ها، دروازه بان سوم یووه ای ها یعنی کارلو پینسولیو بود.

این دروازه بان 32 ساله همیشه از محبوب ترین بازیکنان یوونتوس در بین اهالی تیم بوده و همیشه شبیه نمادی از باشگاه از وی در رختکن یاد شده است، گلری که البته خیلی کم به میدان می رود. با این حال، رونالدو در حال حاضر با وی تماس گرفته و از او خواسته تا به النصر بیاید تا هم از زندگی در عربستان لذت برده و هم زمان فوتبال بازی کردن خود را افزایش دهد.

پینسولیو از زمان بازگشت به یووه در سال 2017، 5 برای این تیم به میدان رفته که تقریبا همگی بازی های بدون اهمیت پایان فصل بوده است. قرارداد وی در پایان این فصل به پایان می رسد و النصر او را جایگزین خوبی برای دیوید اوسپینا که در حال حاضر با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند می داند.

1886