کانسلو بازگشت به منچسترسیتی در پایان فصل را رد نکرد

کانسلو بازگشت به منچسترسیتی در پایان فصل را رد نکرد

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع پرتغالی بایرن مونیخ که به صورت قرضی از منچسترسیتی به قهرمان آلمان پیوسته است، احتمال بازگشت به این تیم در پایان قرارداد قرضی اش را رد نکرد.

به گزارش فوتبالی به نقل از او جوگو پرتغال، ژائو کانسلو در ژانویه و پس از این که شایعاتی مبنی بر به مشکل خوردنش با پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی منتشر شد، ناگهان با قراردادی قرضی راهی بایرن مونیخ شد تا فوتبال خود را به جای قهرمان انگلیس، در آلمان ادامه دهد. حالا او در مصاحبه ای احتمال بازگشتش به لیگ برتر انگلیس را رد نکرده است.

وی گفت: قطعا در انگلیس هنوز هم طرفدار منچسترسیتی هستم و دوست دارم که در پایان فصل آن ها قهرمان انگلیس شوند؛ این گونه من می توانم در این فصل هم قهرمان انگلیس و هم قهرمان آلمان باشم. در انگلیس خانواده دومی ساخته ام که دوست دارم آن ها موفق باشند. مثلا برناردو سیلوا یکی از بهترین دوستان من است که دلم برایش تنگ می شود؛ او روان شناس من بوده و اوقاتی که مشکلی داشتم با او صحبت می کردم. روبن دیاز هم از دوستان خوب دیگر من است اما رابطه ام با برناردو همیشه درون و بیرون زمین عالی بوده است.

کانسلو افزود: تیم سیتی بی نظیر است؛ این تیم بهترین گروهی است که من با آن ها کار کردم و روابط خوبی را در آنجا دارم. در سیتی هر روز با شوق بر سر تمرین می روید اما به هرحال هر چیزی در زندگی پایانی دارد. البته ممکن است که در پایان فصل دوباره به آن جا برگردم، کسی چه می داند؟

1886