گرانترین بازیکن پرسپولیس چه کسی است؟

گرانترین بازیکن پرسپولیس چه کسی است؟

پایگاه خبری فوتبالی- گرانترین بازیکن حال حاضر پرسپولیسی‌ها کدام یک از شاگردان یحیی گل‌محمدی است؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که محمد عمری با قراردادی 500 میلیونی ارزان‌ترین و البته یکی از موثرترین بازیکنان تیم پرسپولیس در این فصل محسوب می‌شود، اما همواره این پرسش مطرح می‌شد که گران‌ترن بازیکن تیم پرستاره یحیی چه کسی است.

پیش از ترک ایران توسط یورگن لوکادیا، این مهاجم هلندی با قراردادی یک میلیون دلاری  تبدیل به یکی از گرانترین بازیکنان این فصل لیگ برتر و گرانترین بازیکن تاریخ پرسپولیس شده بود اما پس از اینکه او از ایران خارج شد، بسیاری تصور می‌کردند قرعه گران‌ترین بازیکن پرسپولیس به نام شیخ دیاباته بیافتد.

اما شیخ دیاباته قراردادی مشروط با قرمزها دارد( 300 هزار دلار قرارداد پایه + آپشن به ازای دقایق حضور در ترکیب و تعداد گلهایش برای این تیم) در قیاس با سعید صادقی، بازیکن ارزانتری محسوب می‌شود.

صادقی با سر و صدای زیادی راهی جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی شد اما هنوز نتوانسته بازی‌های خوب خود را در گل‌گهر با پیراهن قرمز تکرار کند.

سعید صادقی که با مرسدس بنز مشکی راهی باشگاه پرسپولیس شده بود و به نوعی شاه ماهی فصل نقل و انتقالات تابستانی به شمار می‌رفت در حالی طبق ادعای خبرورزشی، با قرارداد 15 میلیارد تومانی به پرسپولیس پیوست که تقریبا تمام تیم‌های لیگ برتری را خواهان خود می‌دید اما نهایتا شاگرد یحیی گل‌محمدی شد.

صادق که پس از مصدومیت در پایان نیم فصل اول مقابل نساجی در نیم فصل دوم تنها یک نیمه مقابل هوادار به زمین رفته به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط داخلی، تا سال آینده قادر به همراهی پرسپولیس نخواهد بود.

7655