رونالدو چندمین هت‌تریک دوران حرفه‌ای خود را انجام داد؟

رونالدو چندمین هت‌تریک دوران حرفه‌ای خود را انجام داد؟

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته هجدهم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر و ضمک در ورزشگاه خانگی تیم ضمک به مصاف هم رفته اند و در این بازی النصر موفق شد در همان نیمه اول یعنی تا دقیقه 44 سه گل به ثمر برساند و به این ترتیب هت تریک کند.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در ادامه روند خوب خود در مدت اخیر، اکنون مقابل تیم ضمک هم هت تریکی دیگر از خودش بر جای گذاشته است. ستاره پرتغالی در بازی مقابل الوحده عربستان چهار گل در یک بازی به ثمر رسانده بود و در بازی مقابل التعاون عربستان هم دو پاس گل داده بود و اکنون با هت تریک مقابل ضمک به درخشش خود در فوتبال عربستان ادامه داد.

این هت تریک کریستیانو رونالدو، دومین هت تریک او در النصر عربستان است. هت تریک قبلی او در بازی مقابل الوحده بود. رونالدو ظرف سه بازی، دو بار هت تریک کرده است و این در حالی است که او 38 سال دارد.

این هت تریک، 62 اُمین هت تریک کریستیانو رونالدو در دوران حرفه ای او بود. رونالدو دو بار در النصر، سه بار در منچستر یونایتد، سه بار در یوونتوس، ده بار در تیم ملی پرتغال و 44 بار در رئال مادرید هت تریک کرده است. رونالدو هنوز هم می تواند تعداد هت تریک های دوران حرفه ای خود را افزایش دهد.

1470