ادامه صدرنشین شاگردان آرتتا با سه امتیاز شیرین خارج از خانه

ادامه صدرنشین شاگردان آرتتا با سه امتیاز شیرین خارج از خانه

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و پنجم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال و لستر سیتی در ورزشگاه کینگ پاور به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی آرسنال موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، آرسنالی ها در این فصل از رقابت ها به طور کلی عملکرد خیلی خوبی داشته اند و در حال حاضر صدرنشین جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس هستند. لستر سیتی در ورزشگاه خانگی خود یک تیم قدرتمند است که اکنون مقابل آرسنال شکست خورد و شاگردان آرتتا در این بازی سخت خارج از خانه هم موفق عمل کردند.

آرسنال در این بازی در دقیقه 26 یک بار دروازه لسترسیتی را باز کرد اما گل آن ها توسط داور ویدیویی رد شد. آرسنالی ها در دقیقه 46 یعنی در ابتدای نیمه دوم توسط گابریل مارتینلی دوباره به گل رسیدند که البته این بار گل آن ها سالم بود و در نهایت آرسنال با همین تک گل به پیروزی رسید و هر سه امتیاز این بازی را به دست آورد و به صدرنشینی خود ادامه داد.

آرسنال اکنون 5 امتیاز بیشتر از منچستر سیتی دارد و با ادامه این روند اصلا بعید نیست که بتواند قهرمان رقابت های لیگ برتر انگلیس شود.

تماشای خلاصه بازی آرسنال و لسترسیتی

1470