پیروزی تیم کاتالان با درخشش مهاجم سابق بارسلونا

پیروزی تیم کاتالان با درخشش مهاجم سابق بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - اسپانیول در یکی از بازیهای مهم خود در مسیر بقا توانست سه امتیاز ارزشمند را در مقابل مایورکا کسب کند تا برای دومین بار در این فصل به رکورد دو پیروزی متوالی در لالیگا برسد.

به گزارش فوتبالی، اسپانیول توانست پیروزی شیرینی را در مقابل مایورکا کسب کند که البته مارتین بریتویت مهاجم دانمارکی سابق بارسلونا با دو گل در این بازی درخشید. موریکی نیز زننده تک گل مایورکا بود. 

مایورکا بر خلاف همیشه که سبکی سراسر دفاعی داشته است، در این بازی کمی هجومی تر بازی کرد. اشتباه رایکوویچ اما باعث شد الیکس ویدال توپربایی کند و بدین ترتیب بریتویت اولین گل بازی را به ثمر رساند. موریکی پیش از اتمام نیمه اول، گل تساوی را برای مایورکا به اتمام رساند. اسپانیول اما در نیمه دوم با گل مارتین بریتویت پیش افتاد. مهاجم دانمارکی سابق بارسلونا در دقیقه 59 می توانست هت تریک کند که توپش به اوت رفت.

بریتویت در این فصل در 19 بازی در اسپانیول حضور پیدا کرده که با هفت گل و یک پاس گل امار قابل قبولی داشته است. این بازیکن در دوران حضورش در نیوکمپ مورد توجه مربیان این تیم نبود و به همین خاطر ان طور که باید و شاید فرصت بازی پیدا نکرد.

4125