گزارش ویژه/ شانس سانچز برای سرمربیگری تیم ملی زیاد نیست!

گزارش ویژه/ شانس سانچز برای سرمربیگری تیم ملی زیاد نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی سابق تیم ملی فوتبال قطر، برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران چقدر شانس دارد؟

به گزارش فوتبالی، از دیروز که نام چند مربی به عنوان گزینه فدراسیون فوتبال برای جانشینی کارلوس کی‌‍روش مطرح شده، نام فلیکس سانچز سرمربی سابق تیم ملی قطر هم به عنوان یکی از مربیانی که شانس نشستن روی نیمکت تیم ملی را دارند، دیده شده است.

اگرچه در فضای مجازی، برخی هواداران تیم ملی از توافق احتمالی تیم ملی با این مربی استقبال کرده‌اند اما صحبتهای دیشب سخنگوی فدراسیون فوتبال، شانس سانچز را در قیاس با دیگر مربیان خارجی کمتر کرده است.

امیر مهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در بخشی از صحبتهایش در برنامه شب‌های فوتبالی، اعلام کرده که اگر قرار به استخدام مربی خارجی باشد، فدراسیون فوتبال، آنهایی که در ایران کار کرده‌اند و شناخت خوبی از فوتبال ایران دارند را در اولویت قرار خواهد داد. صحبتی که اگر صحت داشته باشد، سانچز حتی به اندازه مورایس و خمز، برای هدایت تیم ملی، شانس نخواهد داشت.

از طرف دیگر، فدراسیون دنبال گزینه‌ای برای جانشینی کی‌روش می‌گردد که تحت قرارداد مجموعه دیگری نباشد و به همین دلیل برانکو جایی در بین گزینه‌های تاج و همکارانش ندارد. با توجه به آنکه فلیکس سانچز تحت قرارداد فدراسیون فوتبال قطر است و با آکادمی اسپایر در استعدادیابی بازیکنان قطری همکاری می‌کند، این موضوع هم می‌تواند روی حضور احتمالی او در ایران، تاثیرگذار باشد.

این وسط، البته که ممکن است فدراسیون فوتبال، تمام ملاکهایش برای انتخاب سرمربی تیم ملی را عوض کند و احتمالا به این دلیل است که خبر مذاکره فدراسیون فوتبال با یک سرمربی ایتالیایی که به نامش هیچ اشاره‌ای نشده، روی خروجی یکی از خبرگزاری‌ها قرار گرفته است.

1984