باشگاه ایتالیایی به دنبال حفظ مدافع بارسلونا

باشگاه ایتالیایی به دنبال حفظ مدافع بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ساموئل اومتیتی مدافع فرانسوی پس از سالها نیمکت نشینی در بارسلونا حالا دوباره به آرامش رسیده است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن که به علت مصدومیت های مختلف و عدم اعتماد مربیان در نیوکمپ فرصتی پیدا نمی کرد، حالا در باشگاه لچه در ایتالیا می درخشد. در حقیقت باشگاه اسپانیایی در تابستان گذشته این بازیکن را قرضی راهی لیگ ایتالیا کرد چرا که ژاوی روی مدافع فرانسوی حسابی باز نمی کرد. 

اومتیتی در این فصل بالاخره به روزهای اوجش برگشت. در حقیقت ساموئل در شش بازی اول لیگ ایتالیا حتی یک دقیقه هم نداشت اما به تدریج اعتماد مربی تیمش مارکو بارونی را جلب کرد و در دوازده بازی در لچه حضور داشته که در هشت  بازی اخیرش فیکس بوده است و نقش مهمی در خط دفاعی تیم ایتالیایی داشته است.

پانتالئو کوروینو مدیر ورزشی لچه در گفتگو با "تی وی پلی" گفت که این باشگاه به دنبال حفظ اومتیتی است اما همه چیز به نظر بارسا بستگی دارد. وی اظهار داشت:" وقتی که اولین سالت را در لیگ ایتالیا سپری می کنی، باید سعی کنی که هماهنگ شوی. این مهمترین بخش برای یک مربی است که روی بازیکنانش حساب کند و اومتیتی به خوبی نیازهای ما را بر آورده کرد. امیدواریم که در آینده روی او حساب کنیم. باید دید که بارسا چه نظری دارند و امیدواریم که سال آینده نیز در تیم ما حضور داشته باشد. "

4125