تماس بارسلونا با مهاجم تیم ملی فرانسه

تماس بارسلونا با مهاجم تیم ملی فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس تورام 25 ساله یکی از گزینه های جذاب در نقل و انتقالات تابستانی به شمار می رود.

به گزارش فوتبالی، قرارداد تورام با بروسیا مونشن گلادباخ در تابستان به اتمام می رسد و قطعا قرار نیست که در این باشگاه بماند. وکلای این بازیکن در حال بررسی پیشنهادهای مختلف هستند که یکی از گزینه های مورد علاقه آنها، بارسلونا است. در حقیقت وکلای مارکوس تورام با بارسا تماس گرفتند. تیم کاتالان نیز خرید رایگان این بازیکن باتجربه را گزینه مناسبی می داند. البته بارسا تنها باشگاهی نیست که با تورام تماس گرفته است چرا که چلسی، منچستریونایتد، پی اس جی، اتلتیکو و اینتر سایر باشگاه هایی هستند که شرایط جذب پسر مدافع سابق تیم ملی فرانسه را دنبال می کنند.

تورام توان حضور در پست های مختلفی را در خط حمله دارد و بازیکنی فیزیکی و تنومند است که می تواند در نبردهای فیزیکی نقش داشته باشد. پدرش لیلیان تورام بین سالهای 2006 تا 2008 در بارسلونا بازی کرد. تورام گزینه ای رایگان است و به همین خاطر نیازی نیست که بارسلونا هزینه ای نجومی برای خرید او داشته باشد.

مارکوس تورام البته تجربه حضور در آکادمی بارسلونا را دارد. در حقیقت در زمانی که پدرش در تیم بزرگسالان بارسا بازی می کرد، مارکوس نیز در مدرسه فوتبال بارسا بازی می کرد. مارکوس در جام جهانی اخیر نیز حضور داشت و پیش از حضور در بوندسلیگا در تیم هایی نظیر سوشو و گنگام در لیگ فرانسه حضور داشته است.

4125