آپدیت مصدومان پرسپولیس/ صادقی و دیاباته تا سال آینده نیستند

آپدیت مصدومان پرسپولیس/ صادقی و دیاباته تا سال آینده نیستند

پایگاه خبری فوتبالی- دو ستاره هجومی پرسپولیس تا سال آینده قادر به همراهی قرمزها نخواهند بود.

به گزارش فوتبالی، سعید صادقی و شیخ دیاباته دو مهره هجومی پرسپولیس به شمار می‌آیند که یحیی گل‌محمدی برای این فصل حساب ویژه‌ای روی آنها کرده بود اما این دو بازیکن حداقل تا اینجای فصل نتوانستند انتظارات را به طور کامل برآورده کنند.

سعید صادقی که در دیدار مقابل هوادار تهران با مصدومیت مشکوک به پارگی رباط داخلی مواجه شده بود، بعد از انجام عکسبرداری و ام آر آی مشخص شده که قادر به همراهی تیمش طی سه هفته آتی نخواهد بود. 

هافبک بازیساز پرسپولیس که در آخرین نبرد نیم فصل مقابل نساجی مصدوم شد به ترتیب بازی مقابل ون پارس و سپاهان در جام حذفی و ذوب آهن، فولاد، نفت آبادان، آلومینیوم را نیز در لیگ برتر از دست داد و در نیم فصل دوم تنها یک نیمه مقابل هوادار به میدان رفت.

در سوی دیگر شیخ دیاباته هم از ناحیه چهار سر ران آسیب دیده که او سه هفته باید به فیزیوتراپی بپردازد، مصدومیت شیخ همان آسیب‌دیدگی همیشگی است که با چند هفته فیزیوتراپی و کار با دستگاه برای مدتی برطرف می‌شود اما مجدد بعد از چند وقت تشدید می‌شود. این یعنی اینکه یحیی تا پایان سال نمی‌تواند روی دیاباته و حتی سعید صادقی حساب ویژه ای باز کند.

دیاباته که تاکنون سه بار از ناحیه چهار سر ران دچار مصدومیت شده است در ابتدای ورود به اردوی سرخ‌پوشان دو هفته در تمرینات گروهی حاضر نبود و پس از آن نیز 24 روز به دلیل اولین مصدومیت در تمرینات گروهی حضور نیافت تا به این ترتیب در مجموع 70 روز از زمان عضویت در پرسپولیس، از حضور در مستطیل سبز دور باشد.

دیاباته که 8 هفته نخت لیگ برتر را به دلیل مصدومیت از دست داد در ادامه پس از مصدومیت در بازی تدارکاتی مقابل سپاهان نتوانست قرمزها در بازی مقابل استقلال در دربی پایتخت، پیکان، گل‌گهر، نساجی و ذوب آهن در لیگ برتر و همچنین ون پارس و سپاهان در جام حذفی همراهی کند.

این در حالی است که بر اساس اسناد کدال، قرارداد شیخ دیاباته حدود 300 هزار دلار ارزش دارد که حالا با افزایش نرخ دلار، به بیش از 15 میلیارد تومان رسیده است.