کنعانی‌زادگان: فولاد بهتر از الهلال عربستان بازی کرد/ نبود نکونام واقعا حس می‌شد

کنعانی‌زادگان: فولاد بهتر از الهلال عربستان بازی کرد/ نبود نکونام واقعا حس می‌شد

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع ایرانی الاهلی قطر که از نزدیک به تماشا دیدار فولاد برابر الهلال نشسته بود، نمایش این تیم را تحسین کرد.

به گزارش فوتبالی، پنجشنبه شب فولاد علیرغم شایستگی و با وجود ارائه یک نمایش بی‌نظیر مقابل الهلال و ستارگانش، با تک گل موسی مارگا مغلوب نماینده عربستان شد و از صعود به نیمه‌نهایی باز ماند. فولادی‌های که با مملو هوادران آبی‌پوش الهلال در ورزشگاه روبرو  شده بودند، حامی ویژه‌ای روی سکوهای الجنوب داشتند.

محمد حسین کنعانی‌زادگان ملی‌پوش و لژیونر ایرانی الاهلی قطر خود را به ورزشگاه مصاف فولاد خوزستان و الهلال عربستان رسانده بود تا حامی تک نماینده ایران در دیداری دشوار باشد. از آنجا که کنعانی در قطر توپ می‌زند و چهره‌ای شناخته شده در این کشور به شمار می‌رود، کارگردان تلویزیونی در حین بازی فولاد و الهلال بارها تصویر او را روی سکوهای به نمایش گذاشت.

کنعانی‌زادگان پس از پایان بازی در مصاحبه‌ای گفت:"(فولاد مثل) تیم ملی‌ بود. استقلال، پرسپولیس، سپاهان یا فولاد فرقی نمی‌کند؛ همه ایرانی هستیم. خودم خوزستانی هستم و واقعا لذت بردم که بازی همشهری‌هایم را دیدم."

او با اشاره به موقعیت‌های گلزنی فولادی‌ها، افزود: "فولاد دقیقه 86 گل خورد و به نظرم خیلی بهتر از الهلال بازی کرد. 3 موقیعت خوب در نیمه اول داشت که گلرشان خیلی خوب گرفت و فرصت نیمه دوم هم به تیرک خورد. الهلال تک موقعیت داشت که همان را هم تبدیل به گل کرد."

این مدافع ملی‌پوش درباره استعدادهای فوتبال خوزستان، گفت: ‌"خودم خوزستانی هستم و می‌دانم چه فوتبالیست‌های باتکنیکی دارند که از زمین‌های خاکی شروع می‌کنند. زمانی بود که هر ۱۱ بازیکن تیم ملی خوزستانی بودند و از این بابت افتخار می‌کنم."

کنعانی‌زادگان در واکنش به استعفا شوکه‌کننده نکونام پس از پیروزی مقابل الفیصلی، گفت: "نبود نکونام واقعا حس شد و دوست داشتم او هم روی نیمکت می‌بود. حیف شد که از الهلالی ها از دست‌مان فرار کردند!"

2509