طعنه سرمربی چلسی به توخل

طعنه سرمربی چلسی به توخل

پایگاه خبری فوتبالی - گراهام پاتر سرمربی چلسی فاش کرد که برخی از بازیکنان تیمش، از تمرینات پیش فصلی که با توماس توخل داشته‌اند، رضایت نداشته‌اند. 

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته در دیداری حساس، چلسی در استمفوردبریج میزبان ساوتهمپتون بود و در نهایت با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. تاد بولی برای گراهام پاتر در پنجره نقل و انتقالات ژانویه، حدود 365 میلیون یورو خرج کرد، اما با این وجود، پاتر اصلاً نتوانسته نتایج مورد نظر را کسب کند و حالا آبی‌های لندن با یازده امتیاز اختلاف نسبت به تاتنهام رده چهارمی، در رتبه دهم جدول قرار دارند و در چهار دیدار گذشته خود در لیگ برتر انگلیس، نتوانسته‌اند طعم پیروزی را بچشند. 

به نقل از سایت گل، پاتر درباره شرایط فلاکت بار چلسی گفت: "واقعا زمان سختی را تجربه می کنیم. چند هفته پیش گفتم که سخت ترین شغل را در فوتبال دارم و حالا دلایلش را برای شما بازگو می کنم. با چند تن از بازیکنان باتجربه باشگاه صحبت کردم و آن‌ها گفتند که بدترین پیش فصل دوران حرفه‌ای خود را تجربه کرده بودند. به نظر می رسد که تور پیش فصل آن‌ها با توخل، خیلی خوب پیش نرفته. البته من آن جا نبودم که بتوانم چیزی بگویم. فکر کردیم که پیشرفت کرده‌ایم، اما ساوتهمپتون ما را غافلگیر کرد."

4416