واکنش خرید جدید منچستریونایتد به شروع بدش در الدترافورد

واکنش خرید جدید منچستریونایتد به شروع بدش در الدترافورد

پایگاه خبری فوتبالی - ووت وخورست مهاجم هلندی منچستریونایتد می داند که برای ماندن در ترکیب اصلی، باید گل های زیادی به ثمر برساند. 

به گزارش فوتبالی، ووت وخورست که تا ماه ژانویه به صورت قرضی از برنلی به بشیکتاش پیوسته بود، در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، بعد از خروج کریستیانو رونالدو به صورت قرضی به منچستریونایتد پیوست تا بتواند مشکل کمبود مهاجم نوک تخصصی را حل کند، اما او تاکنون در 11 بازی، فقط یک گل به ثمر رسانده که آن هم مقابل ناتینگهام فارست در جام اتحادیه به دست آمد. 

به نقل از سایت اسکای اسپورتس، علیرغم گل نزدن، وخورست در ترکیب اصلی شیاطین سرخ قرار دارد و پنج شنبه شب نیز، تاثیر خوبی روی پیروزی تیمش مقابل بارسلونا گذاشت. وخورست اما راجع به روند ناکامی‌اش در گلزنی گفت: "من در پست های متفاوتی بازی کرده‌ام که هر کدام برای من جدید هستند. می توانم انرژی و اعتماد به نفس برای تیم به ارمغان بیاورم. همچنین سعی می کنم حریف را تحت فشار قرار دهم و کاری کنم که بازیکنان کناری ام، فضای بیشتری برای حرکت داشته باشند."

"بله، می دانم که همه چیز مطابق میل ما پیش نرفته و می دانم که باید گل بزنم تا در ترکیب اصلی بمانم. اما بدانید که من انرژی زیادی به تیم می دهم."