کاسمیرو به دنبال تاریخ‌سازی در منچستریونایتد

کاسمیرو به دنبال تاریخ‌سازی در منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - کاسمیرو ستاره برزیلی منچستریونایتد می گوید که می خواهد در این باشگاه تاریخ سازی کند و به یکی از بزرگان یونایتد تبدیل شود. 

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ عملکرد بسیار خوبی در این فصل زیر نظر اریک تن هاگ داشته‌اند و در حال حاضر روزهای خوبی را سپری می کنند. آن‌ها با آرسنال که صدرنشین لیگ برتر است، تفاوت 5 امتیازی دارند و پنج شنبه گذشته نیز توانستند با پیروزی دو بر یک مقابل بارسلونا، جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا را کسب کنند، اما منچستریونایتد از سال 2017 موفق به فتح جام نشده و شانس خوبی برای پاره کردن نوار ناکامی‌های خود در روز یک شنبه مقابل نیوکاسل در فینال جام اتحادیه انگلیس را دارند. 

به نقل از وبسایت رسمی منچستریونایتد، کاسمیرو که در طول دوران حرفه‌ای خود موفق به فتح جام‌های بزرگ همچون لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شده، گفت: "می خواهم در این باشگاه به عنوان بازیکنی شناخته شوم که توانسته عناوین مختلفی را کسب کند. این مهم ترین نکته است. البته کار سختی در این راه داریم. قهرمانی در لیگ برتر انگلیس رویایی خواهد بود، اگرچه تمامی بازی‌ها سخت هستند. اما می خواهم به جام برسم. ما در سخت ترین لیگ دنیا قرار داریم."

4416