اشاره کاپیتان منچستریونایتد به رابطه خوب تیم با هواداران

اشاره کاپیتان منچستریونایتد به رابطه خوب تیم با هواداران

پایگاه خبری فوتبالی - برونو فرناندز کاپیتان منچستریونایتد ادعا کرد که آن‌ها به خاطر تشویق هواداران، توانستند بارسلونا را شکست دهند. 

به گزارش فوتبالی، پنج شنبه شب، تیم‌های منچستریونایتد و بارسلونا، دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا را در استادیوم الدترافورد برگزار کردند. دیدار رفت دو تیم با تساوی 2-2 در نیوکمپ خاتمه یافته بود و در الدترافورد نیز، روبرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی، کاتالان‌ها را پیش انداخت، اما شیاطین سرخ عقب ننشستند و با گل‌های فرد و آنتونی، توانستند با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسند و بلوگرانا را از رقابت‌های اروپایی کنار بزنند. 

به نقل از بی تی اسپورت، فرناندز راجع به بازی گفت: "همانطور که قبلاً گفته بودم، هواداران همیشه در سخت ترین شرایط کنار ما هستند. فصل خوبی را سپری می کنیم. واقعا عملکرد بدی نداشته‌ایم و آن هم به خاطر تشویق و حمایت هواداران است. می توانید رابطه خوب ما با هواداران را درک کنید. هر کاری برای کسب پیروزی در بازی ها انجام می دهیم. الدترافورد دوباره زنده شده و به همین دلیل، نتایج خوبی می گیریم. می دانستیم که در نهایت به گل دوم می رسیم، چون هواداران پشت ما بودند، فقط برای رسیدن به آن، باید کمی صبر می کردیم."

4416