آخرین خبر از وضعیت مصدومان آرسنال

آخرین خبر از وضعیت مصدومان آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی آرسنال اعلام کرد که توماس پارتی می تواند در بازی با لسترسیتی به میدان برود، اما هنوز شرایط برای بازگشت گابریل ژسوس مهیا نیست. 

به گزارش فوتبالی، روز شنبه توپچی‌های لندن از سری مسابقات لیگ برتر انگلیس مهمان لسترسیتی خواهند بود. در حال حاضر آرسنال با یک بازی کمتر نسبت به منچسترسیتی، با 2 امتیاز اختلاف صدرنشین است و می داند که نباید در بازی‌های آینده خود، لغزشی داشته باشد. 

میکل آرتتا در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "چیز زیادی تغییر نکرده، البته به جز وضعیت توماس پارتی. او خیلی وقت است که تمرین نکرده، اما به نظر می رسد که می تواند در مقابل لسترسیتی بازی کند. او واقعا بازیکن مهم است و نبودنش در چند بازی گذشته، کاملاً حس می شد. امیدوارم اتفاق خاصی رخ ندهد و بتوانیم او را برای روز شنبه در اختیار داشته باشیم."

"گابریل ژسوس؟ او خیلی خوب پیشرفت کرده و حالا بیشتر می تواند بدود. زانوی او وضعیت مناسبی دارد. دوست دارم هرچه زودتر او را در اختیار داشته باشم، اما باید به نظر پزشکان و متخصصان احترام بگذاریم. در نهایت، حال روحی و جسمی‌اش کاملاً خوب است و به نظر می توانیم در چند هفته آینده، او در ترکیب اصلی ببینیم."

4416