خبر نگران کننده تن هاگ برای هواداران منچستریونایتد

خبر نگران کننده تن هاگ برای هواداران منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل نیوکاسل اعلام کرد که احتمالاً مارکوس رشفورد نتواند شیاطین سرخ را در دیدار مقابل نیوکاسل همراهی کند. 

به گزارش فوتبالی، پنج شنبه شب در یک دیدار بزرگ، منچستریونایتد و بارسلونا در ورزشگاه الدترافورد مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت شیاطین سرخ با برتری 2-1 توانستند کاتالان‌ها را از دور رقابت‌ها کنار بزنند. در این دیدار، رشفورد مصدوم شد تا احتمال حضورش در فینال جام اتحادیه در روز یک شنبه کاهش یابد. 

تن هاگ درباره مصدومیت رشفورد گفت: "چیزی نمی دانم. باید آزمایشاتی روی او انجام شود. نمی شود بعد از گذشت چند ساعت، همه چیز را فهمید. باید صبر کنیم تا پزشکان بتوانند میزان مصدومیت را تشخیص دهند. باید برای خبر آن‌ها صبر کنیم."

"شکست دادن بارسلونا؟ حس بسیار خوبی داشت. بازیکنان کاملاً متحد بودند. بارسلونا یکی از بهترین‌ تیم‌های اروپاست و اگر بتوانید آن‌ها ببرید، یعنی کارتان درست است. یک شنبه یک چالش دیگر داریم و طبیعتاً همه چیز با بازی بارسلونا متفاوت خواهد بود."

"آنتونی مارسیال؟ نه، او نمی تواند در برابر نیوکاسل بازی کند."

"فتح جام قهرمانی؟ بله، همه ما چنین چیزی می خواهیم. بازی به بازی پیش خواهیم رفت. یک شنبه فرصت بسیار خوبی برای رسیدن به جام داریم. با شایستگی به فینال رسیدیم و حالا باید کار را تمام کنیم."

4416