آخرین وضعیت وزیر ورزش از زبان وزیر بهداشت؛ شکستگی گردن و آسیب به ریه

آخرین وضعیت وزیر ورزش از زبان وزیر بهداشت؛ شکستگی گردن و آسیب به ریه

پایگاه خبری فوتبالی-وزیر بهداشت برای پیگیری وضعیت وزیر ورزش به کرمان رفت.

به گزارش فوتبالی ، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در سانحه سقوط بالگرد در شهرستان بافت دچار مصدومیت و ضربه مغزی شد و برای درمان بیشتر به بیمارستان کرمان منتقل شد.

سجادی پس از انتقال در بیمارستان کرمان بلافاصله در آی سی یو بستری شد و اخبار رسیده حاکی از خونریزی مغزی وزیر ورزش و آسیب شدید به جمجمه وی است.  پزشکان در آخرین ویزیت از وزیر ورزش اعلام کردند با وجود آنکه سطح هوشیاری وی اندکی پایین است اما علائم حیاتی پایدار دارد.

حادثه دیروز در مجموع ۱۸ مصدوم داشت که حال سایر مصدومان مساعد اعلام شده و اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش نیز در این سانحه به علت شدت جراحت ها جان باخت.

در پی این سانحه مرگبار، ظهر امروز وزیر بهداشت برای عیادت از حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که در بیمارستان شهید باهنر کرمان تحت درمان است وارد این شهر شد.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت که به کرمان سفر کرده در بیمارستان حاضر شد تا از نزدیک در جریان روند درمان وزیر ورزش قرار گیرد.

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت بعد از حضور در بیمارستان کرمان و بررسی وضعیت حمید سجادی و ویزیت وی درباره شرایط جسمانی وزیر ورزش اظهار داشت:

 خوشبختانه ضربه وارد شده به سر وزیر ورزش شدید نبوده و خونریزی بسیار خفیف است و احتیاجی به عمل جراحی ندارد. یکی از مهره‌های گردن وزیر دچار شکستگی خفیف شده است.

وی افزود:

 سجادی بیشترین صدمه را در ناحیه قفسه سینه خورده و در دو طرف چیزی حدود ۳۰ درصد ریه وزیر دچار صدمه شده است.

عین اللهی درباره اینکه چه زمانی سجادی به هوش خواهد آمد، بیان کرد:

 سطح هوشیاری وزیر بهتر است و زمانی که دارو را کم بکنیم، سطح هوشیاری وی به بالای ۹ می‌رسد که خوب است.

9098