عکس؛ وقتی کاسمیرو وارد درگیری بازیکنان بارسلونا و منچستر یونایتد نشد

عکس؛ وقتی کاسمیرو وارد درگیری بازیکنان بارسلونا و منچستر یونایتد نشد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در بازی برگشت از مرحله پلی آف دور حذفی رقابت های لیگ اروپا، بارسلونا و منچستر یونایتد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی منچستر یونایتد با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و راهی مرحله بعد شد و آبی و اناری ها از تورنمنت کنار رفتند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی یک تنش میان بازیکنان منچستر یونایتد و بارسلونا ایجاد شد و بازیکنان دو تیم یک درگیری مختصر با هم داشتند. اگر نگاهی دوباره به تصویر لحظه درگیری بازیکنان بارسلونا و منچستر یونایتد داشته باشیم، می بینیم که کارلوس هنریکه کاسمیرو، هافبک دفاعی منچستر یونایتد به آرامی خودش را از این درگیری کنار کشید و به طور کلی وارد این درگیری نشد.

به نظر می رسد که کاسمیرو می خواست تا با کارت زرد داور روبرو نشود چرا که می دانست او برای متوقف کردن حملات حریف نیاز به خطا کردن پیدا خواهد کرد و نباید کارت بگیرد چرا که در صورت کارت گرفتن در این درگیری، احتمال اخراج شدنش بالا خواهد رفت.

این قضیه به خوبی نشان می دهد که کاسمیرو تجربه کسب کرده است و مثل دوران جوانی اش در رئال مادرید، وارد تمام درگیری ها نمی شود و گرفتن کارت زرد را برای موقعیت های ضروری نگه می دارد. کاسمیرو در این بازی در دقیقه 86 به خاطر متوقف کردن حمله بارسا کارت زرد گرفت.

1470