اسدی همچنان مهاجم نوک مورد علاقه خمز است!

اسدی همچنان مهاجم نوک مورد علاقه خمز است!

پایگاه خبری فوتبالی- باوجود حضور محمد عباس‌زاده و حامد پاکدل، پاکو خمز همچنان دوست دارد از رضا اسدی در نوک خط حمله تیمش استفاده کند.

به گزارش فوتبالی، رضا اسدی در برهه‌ای از فصل باتوجه به مصدومیت محمد عباس‌زاده و نبودِ کاوه رضایی، به صلاحدید کادرفنی تراکتور به نوک خط حمله رفت و از قضا نمایش مطلوبی در این پست داشت.

مهاجم جدید تراکتور که باتوجه به قامت بلندش از شرایط فیزیکی خوبی هم برای استفاده از توپ‌های بلند برخوردار است، در بازی برابر ذوب‌آهن هت‌تریک کرد تا نشان دهد تصمیم پاکو و همکارانش در بازی دادن به وی به عنوان مهاجم اشتباه نبوده است.

با این حال علاقه شخصی اسدی بازی در پست هافبک دفاعی است و وی چندین بار هم با خمز این موضوع را در میان گذاشته ولی پاکو اعتنایی به این صحبت نداشته و معتقد است، اسدی در خط حمله کارایی بهتری دارد و این بازیکن، روزی از خمز بابت تعویض پستش قدردانی خواهد کرد.

جالب اینکه سرمربی تراکتور پس از بهبود مصدومیت محمد عباس‌زاده و هم‌چنین اضافه شدن حامد پاکدل در نیم فصل، هم‌چنان نشان داده دوست دارد که از اسدی به عنوان مهاجم نوک بازی بگیرد و در دیدار دوستانه دیروز این تیم‌ مقابل رخش خودرو نیز همین کار را کرد.

علاقه پاکو به استفاده از اسدی در خط حمله تیمش به قدری است که سرمربی تراکتور در یکی از نشست‌های خبری خود در پاسخ به خرید مهاجم خارجی گفته بود که فرد جدید هم باید برای حضور در پست مهاجم با رضا اسدی رقابت کند و او از عملکرد این بازیکن رضایت دارد.

1997