توضیحات دروازه‌بان سویا در مورد کتک‌کاری با هوادار مزاحم!

توضیحات دروازه‌بان سویا در مورد کتک‌کاری با هوادار مزاحم!

پایگاه خبری فوتبالی - اتفاقات عجیبی در پایان بازی سویا و آیندهوون در لیگ اروپا رخ داد.

به گزارش فوتبالی، یکی از هواداران آیندهوون وارد زمین شد و سعی کرد تا مارکو میتروویچ دروازه بان سویا را کتک بزند. دروازه بان صربستانی نیز در دفاع از خود این هوادار مزاحم را روی زمین نگه داشت و از بقیه بازیکنان کمک خواست تا او را از زمین خارج کنند. در نهایت مسئولان امنیتی خودشان را به آن جا رساندند و این فرد را از زمین خارج کردند. دیمیتروویچ به هم تیمی ها و داور اعلام کرد که با وجود ضربه ای که دریافت کرده، شرایط خوبی دارد و به بازی ادامه می دهد.

دیمیتروویچ در پایان بازی در مورد این اتفاق عجیب صحبت کرد:" هرگز چنین چیزی ندیده بودم. باید دهانم را ببندم تا نگویم که چه واکنشی باید از جانب مقامات انجام شود. خوشحالم که توانستم شرایط را کنترل کنم. خوشبختانه او را متوقف کردم در غیر این صورت اتفاقات دیگری رخ می داد. می خواستم او را بزنم. چنین اتفاقی در زمین فوتبال تاسف بار است. یوفا باید برخورد کند و این شرایط باید متوقف شود."

البته این تنها اتفاق عجیب در ورزشگاه فیلیپس نبود چرا که در جریان بازی بارها اشیایی به درون زمین پرتاب شد و هواداران در وقت اضافه به دنیله اورساتو داور ایتالیایی بازی اعتراض داشتند.  در نهایت سویا توانست به یک هشتم نهایی لیگ اروپا صعود کند.

4125