کاپیتان دوم رئال مادرید در مسیر جدایی؟

کاپیتان دوم رئال مادرید در مسیر جدایی؟

پایگاه خبری فوتبالی - ناچو فرناندز 23 سال است که در رئال مادرید حضور دارد اما شاید در پایان فصل به دوران حضورش در برنابئو خاتمه بخشد.

به گزارش فوتبالی، ناچو همیشه بازیکنی قابل اتکا در رئال مادرید بوده است. او در بازی رئال مادرید و لیورپول نیز با مصدومیت آلابا وارد زمین شد که به خوبی از پس  مهار محمد صلاح بر امد تا یورگن کلوپ در پایان بازی به تمجید از او بپردازد و عملکردش را خارق العاده بداند.

ناچو اما در پایان بازی رئال مادرید و لیورپول درها را به روی جدایی خود از رئال باز کرد. ناچو تا پایان فصل با رئال قرارداد دارد و بعد از آن آزادانه می تواند مقصد بعدی خود را عوض کند. ناچو گفت که مشکلی با رئال مادرید و آنچلوتی ندارد و تصمیمش شخصی است. در حقیقت این بازیکن از این که در بخش آغازین فصل و پیش از جام جهانی اکثرا نیمکت نشین بود، دلخور است. این بازیکن تصور می کرد که با جدایی راموس و تبدیل شدنش به یکی از کاپیتان ها قرار است که نقش پررنگی در ترکیب رئال مادرید داشته باشد اما این اتفاق رخ نداده است و به همین خاطر برای سالهای پایانی فوتبالش به این فکر می کند که به تیمی برود که شانس بیشتری برای بازی کردن داشته باشد. البته مصدومیت یک ماهه آلابا به ناچو فرصت می دهد تا در بازیهای آینده در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار بگیرد.

4125