صعود یوونتوس به مرحله حذفی لیگ اروپا با هت‌تریک ستاره آرژانتینی

صعود یوونتوس به مرحله حذفی لیگ اروپا با هت‌تریک ستاره آرژانتینی

پایگاه خبری فوتبالی - در یکی از بازی های دور برگشت پلی آف مرحله حذفی رقابت های لیگ اروپا، یوونتوس و نانت به مصاف هم رفتند و در نهایت یوونتوس موفق شد با نتیجه سه بر صفر در این بازی به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس در بازی رفت این مرحله، در ورزشگاه خود به تساوی یک بر یک مقابل نانت رسیده بود و اکنون باید در ورزشگاه خانگی نانت به پیروزی می رسید تا بتواند از پلی آف صعود کند و راهی دور حذفی رقابت ها شود.

در نهایت در این بازی یوونتوس با درخشش آنخل دی ماریا موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد. دی ماریا نشان داد که هنوز هم می تواند یک ستاره درخشان باشد. او هر سه گل یووه را در این بازی به ثمر رساند و هت تریک کرد. گل اول دی ماریا در دقیقه 5 روی پاس نیکولو فاگیولی به شکل یک ضربه کات دار دیدنی زده شد. گل دوم یوونتوس توسط دی ماریا از روی نقطه پنالتی در دقیقه 20 زده شد و گل سوم را هم دی ماریا در دقیقه 78 روی پاس دوشان ولاهوویچ به ثمر رساند.

آلگری می داند که تیمش در سری آ شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ندارد و به این ترتیب تمرکز خود را روی قهرمانی در رقابت های لیگ اروپا گذاشته است.

تماشای خلاصه بازی یوونتوس و نانت

1471