فولاد صفر - الهلال یک/ فولاد بازنده سربلند جدال با الهلال/ نیش مارگا بر پیکر نماینده ایران

فولاد صفر - الهلال یک/ فولاد بازنده سربلند جدال با الهلال/ نیش مارگا بر پیکر نماینده ایران

مشاهده خلاصه بازی

مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

پنجشنبه 4 اسفند

فولاد ایران - الهلال عربستان ساعت 21:30

ورزشگاه: الجنوب

تیم داوری: هیروکی کیمورا - ایسائو نیشی هاشی - تاکومی تاکاگی - فو مینگ 

ترکیب فولاد:
کریستوفر کنت، مهدی شیری، ساسان انصاری، حمید بوحمدان، احسان پهلوان، روبرتو تورس، عارف آقاسی، امین حزباوی، وحید حیدریه، سینا مریدی و اشکان دژاگه

ترکیب الهلال:

عبدالله المعیوف، علی البلیهی، جانگ هیون‌سو، حمد الیامی، ناصر الدوسری، سلمان الفرج، گوستاوو کوئلار، محمد کنو، سالم الدوسری، لوکاس ویتو و موسی مارگا

کارت زرد:

علی البلیهی (29) - محمد کانو (60) الهلال

محمد آبشک (78)- سعید واسعی (85) فولاد

کارت قرمز: -

شرح گل:
الهلال یک – فولاد صفر (دقیقه 87: موسی مارگا): روی یک غافلگیری و پاس زمینی صالح الشهری به موسی مارگا در سمت راست، او از خط دفاعی فولاد عبور کرد و در شرایطی که کریستوفر کنت نیز از دروازه خارج شده بود، ضربه زمینی و دقیق مارگا به گوشه دروازه رفت و گل نخست بازی را به ثمر رساند.

مشاهده گل اول الهلال به فولاد

دقایق حساس:
دقیقه 4: اولین فرصت بازی را الهلال با ارسال یک کرنر به روی دروازه فولاد ایجاد کرد که توپ را مدافعین فولاد دفع کردند.
دقیقه 6: پاس تو در و دیدنی موسی مارگا پیش از آنکه به ویتو برسد را عارف آقاسی راهی کرنر کرد.
دقیقه 10: ارسال زمینی و تند و تیز موسی مارگا در آستانه رسیدن به سلمان الفرج بود که آقاسی با یک تکل به موقع، توپ را راهی کرنر کرد و مانع از رسیدن توپ به کاپیتان الهلال شد.
دقیقه 13: روی چند پاس تک ضرب، بازیکنان الهلال موفق شدند عمق خط دفاعی فولاد را باز کنند که شوت کم جان ویتو را کریستوفر کنت مهار کرد. 

دقیقه 14: ارسال دیدنی روبرتو تورس در دهانه دروازه به بوحمدان رسید ولی ضربه سر بسیار بد این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 15: فولاد بلافاصله یک فرصت فوق العاده را از دست داد. روی اشتباه مدافعین الهلال و پاس بوحمدان به احسان پهلوان، او وارد محوطه جریمه شد که ضربه زمینی او را عبدالله المعیوف با پا مهار کرد تا این موقعیت استثنایی از دست برود.
دقیقه 16: روی یک ارسال از سمت چپ، عبدالله المعیوف پس از خروج از دروازه مرتکب اشتباه شد که توپ به روبرتو تورس رسید و شوت روی پا و محکم این بازیکن را المعیوف دور کرد تا این موقعیت بسیار خوب نیز از دست برود. 

دقیقه 36: بازیکنان الهلال وارد محوطه جریمه فولاد شدند اما استقامت بسیار خوب عارف آقاسی مانع از شکل گیری موقعیت برای آنها شد.
دقیقه 38: فرار تند و تیز ساسان انصاری از سمت چپ می توانست موقعیت خوبی را برای این تیم خلق کند ولی ضربه او با برخورد به مدافع حریف راهی کرنر شد.
دقیقه 44: بازیکنان الهلال یک بار دیگر از سمت راست موقعیتی را خلق کردند که پاس عرضی مارگا از همه عبور کرد و به بیرون رفت. 

دقیقه 48: روی یک ارسال از سمت چپ، احسان پهلوان دچار اشتباه بزرگی شد و نتوانست با سر توپ را دفع کند که سعود عبدالحمید نیز از موقعیت پیش آمده نهایت استفاده را برد و توپ را به دهانه دروازه فرستاد که کریستوفر کنت پیش از مارگا با یک شیرجه بلند توپ را به زیبایی دفع کرد.
دقیقه 49: حرکت تند و تیز انصاری در عمق و ارسال او، پس از چند رفت و برگشت در پشت محوطه جریمه به سینا مریدی رسید که شوت روی پای این بازیکن با برخورد به مدافعان الهلال راهی کرنر شد. 

دقیقه 62: ضربه روبرتو تورس بی دقت بود و به بیرون رفت.
دقیقه 63: ارسال خطرناک بازیکنان الهلال از سمت راست را عارف آقاسی به زیبایی دفع کرد و مانع از سر زنی مهاجمان حریف شد.
دقیقه 64: یک سیو بزرگ از کریستوفر کنت فولاد را نجات داد. پس از اینکه سالم الدوسری وارد محوطه جریمه شد، مدافعان فولاد روی پای او رفتند که توپ پشت محوطه جریمه به لوسیانو ویتو رسید و شوت بسیار خوب او را سنگربان اتریشی فولاد با واکنشی دیدنی دفع کرد و دروازه تیمش را نجات داد.
دقیقه 66: لوسیانو ویتو یک بار دیگر از پشت محوطه جریمه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 71: ضربه سر زیبا محمدامین حزباوی به تیرک دروازه الهلال برخورد کرد.
دقیقه 80: یک ضربه کاشته برای فولاد به دست آمد که این ارسال با ضربه سر محمدامین حزباوی همراه شد و توپ او به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 82: وحید حیدریه پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 85:  ارسال خطرناک ویتو توسط نت به راحتی مهار شد.
دقیقه 87: روی غفلت مدافعین فولاد، موسی مارگا در موقعیت تک به تک قرار گرفت و دروازه فولاد را باز کرد.

2636