بازنشستگی راموس از تیم ملی اسپانیا با پیامی تند و مملو از گلایه

بازنشستگی راموس از تیم ملی اسپانیا با پیامی تند و مملو از گلایه

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو راموس مدافع پی اس جی و کاپیتان سابق رئال مادرید در پیامی به صورت رسمی از تیم ملی اسپانیا وداع کرد.

به گزارش فوتبالی، راموس در پیامی در صفحه اینستاگرامش نوشته است:" زمانش فرا رسید. زمانش رسیده تا با تیم ملی اسپانیا و لاروخا خداحافظی کنم. امروز صبح تماسی را از جانب سرمربی کنونی تیم ملی اسپانیا دریافت کردم که به من اطلاع داد که در برنامه هایش جایی ندارم و نخواهم داشت و فرقی ندارد که در  ادامه دوران فوتبالم چه کاری انجام بدهم. با قلبی اندوهگین، به پایان مسیری رسیدم که امیدوار بودم که طولانی تر شود چرا که می خواستم پایان خوشی در دوران فوتبال ملی خود داشته باشم تا با موفقیت هایم در لاروخا همسو باشد. صادقانه اعتقاد دارم که در این مسیر استحقاقش را داشتم تا خودم پایان را انتخاب کنم یا به این خاطر انتخاب نشوم که عملکردم در سطح تیم ملی نبوده  است. به صورت مستقیم به من نگفته اند که دلیل عدم انتخاب من، سن یا سایر مسائل بوده است. سن به خودی خود یک نکته منفی یا یک نقطه ضعف نیست بلکه عددی است که ضرورتا به عملکرد یا توانایی بستگی ندارد. بازیکنانی نظیر مودریچ، مسی و په په را تحسین می کنم و به آنها حسادت می کنم. آنها نمایانگر سنت ها، ارزشها، شایسته سالاری و عدالت در فوتبال هستند."

راموس در ادامه نوشت:" متاسفانه قرار نیست که چنین اتفاقی رخ بدهد و فوتبال قرار نیست که همیشه عادلانه باشد. باید این را بپذیرم. این ناراحتی را با شما در میان می گذارم اما سرم را رو به بالا می گیرم و به خاطر همه سالهایی که از من حمایت کردید، تشکر می کنم. خاطراتی فراموش نشدنی را دارم. جامهایی را کسب کردم که برایش همگی جنگیدیم و با هم جشن گرفتیم و افتخار می کنم که رکورد دار بازی ملی در تاریخ اسپانیا هستم. این پیراهن، این آرم و این هواداران من را خوشحال کرده اند. به حمایت از کشورم با اشتیاق ادامه می دهم و به اندازه کافی خوش شانس بودم تا 180 بار پیراهن تیم ملی اسپانیا را بپوشم. تشکری عمیقانه از همه افرادی دارم که از من حمایت کردند."

4125