ماموریت جدید یحیی: جبران اختلاف امتیاز با سپاهان در لیگ

ماموریت جدید یحیی: جبران اختلاف امتیاز با سپاهان در لیگ

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پرسپولیس پس از صعود به جمع 8 تیم پایانی جام حذفی حالا یک هدف ویژه را در دستور کار خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس و سپاهان با شرایطی متفاوت پا به فینال زودهنگام جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی گذاشتند، شاگردان یحیی از لحاظ روحی به این پیروزی نیاز داشتند و در دیداری که حتما باید یک تیم برنده از آن بیرون می‌آمد قرمزهای پایتخت علی‌رغم جو وحشتناک نقش جهان، تیمی بودند که به آب و آتش زدند و با برنامه پای به زمین مسابقه گذاشتند و در نهایت با نتیجه 4-2 این پیروزی دلچسب را کسب کردند.

سپاهان و پرسپولیس در این فصل، رقابت تنگاتنگی با هم داشتند و نوسانات پرسپولیس یحیی مخصوصا در نیم فصل دوم با دو شکست مقابل فولاد و هوادار و همچنین تساوی خانگی مقابل آلومینیوم سبب شد، سپاهانی‌ها با بردهای متوالی، سه امتیاز از حریف قرمزپوش تهرانی خود پیش بیفتند.

پرسپولیس و سپاهان یک بازی حساس دیگر در هفته بیست و سوم و این بار در ورزشگاه آزادی پیش رو دارند مسابقه‌ای که می‌توان  حتی از آن به عنوان فینال لیگ برتر نیز نام برده شود و کسب 3 امتیاز در آن مسابقه ممکن است مسیر یکی از دو تیم را برای قهرمانی هموارتر کند، هر چند در این بین از استقلال که مدافع عنوان قهرمانی و درحال حاضر هم امتیاز با پرسپولیس است نمی‌توان گذشت.

حالا یحیی گل‌محمدی و تیمش یک ماموریت سخت دیگر در راه رسیدن به قهرمانی لیگ برتر پیش رو خواهند داشت و امیدوار است با توجه به نمایشی که در اصفهان و ورزشگاه نقش جهان ارائه کردند فاصله 3 امتیازی با زردهای اصفهان را جبران کرده و به صدر جدول برسد.

7655