در 5 بازی اخیر بارسلونا و منچستر یونایتد چه نتایجی به دست آمده است؟

در 5 بازی اخیر بارسلونا و منچستر یونایتد چه نتایجی به دست آمده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - امشب از ساعت 23:30 ( به وقت ایران ) در ورزشگاه اولدترافورد، بارسلونا و منچستر یونایتد به مصاف هم می روند و باید دید که در بازی چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی، این بازی دور برگشت پلی آف مرحله حذفی رقابت های لیگ اروپا است. در بازی رفت، بارسلونا و منچستر یونایتد به تساوی دو بر دو رسیدند و اکنون بازی برگشت می تواند تکلیف تیم صعود کننده به مرحله حذفی رقابت های لیگ اروپا را مشخص کند.

اگر به 5 بازی اخیر بارسلونا و منچستر یونایتد در تمامی رقابت ها نگاهی بیندازیم، می بینیم که آبی و اناری ها به طور کلی نتایج بهتری مقابل بارسلونا گرفتند.

در پنج بازی اخیر بارسلونا و منچستر یونایتد در تمامی رقابت ها، بارسلونا سه پیروزی به دست آورده است. شیاطین سرخ در این دیدار ها تنها یک برد به دست آورده اند که آن برد هم در بازی دوستانه بوده است. بازی آخر بارسا و منچستر یونایتد هم با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

البته که هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و نمی توان نتیجه یک بازی را در دنیای فوتبال از روی دیدار های قبلی قضاوت کرد و باید دید که شرایط در ورزشگاه اولدترافورد به چه شکل پیش خواهد رفت.

1471