عکس؛ خواهر ریس جیمز جوایز را درو کرد

عکس؛ خواهر ریس جیمز جوایز را درو کرد

پایگاه خبری فوتبالی - مسابقات چهارجانبه "آرنولد کلارک" با حضور تیم های ملی زنان انگلیس، بلژیک، ایتالیا و کره جنوبی برگزار شد که انگلیس همچون سال گذشته قهرمان مسابقات شد.

به گزارش فوتبالی، در دو سال اخیر بخش زنان فدراسیون فوتبال انگلیس تصمیم گرفته است که مسابقاتی چهار جانبه را در ماه فوریه برگزار کند. سال گذشته انگلیس بالاتر از اسپانیا، کانادا و آلمان قهرمان شد و امسال نیز پس از پیروزی شش گله مقابل بلژیک قهرمان مسابقات شدند. بازیها به شکل لیگ برگزار می شود که کل تیم ها یک بار به مصاف هم می روند.

نکته جالب اما انتخاب لورن جیمز مهاجم تیم زنان چلسی و انگلیس به عنوان بهترین بازیکن مسابقات بود. در حقیقت لورن همچون برادرش در چلسی بازی می کند اما پست متفاوتی نسبت به مدافع راست چلسی دارد. لورن فوتبالش را در چلسی آغاز کرد و پس از مدتی حضور در آرسنال و منچستریونایتد در سال 2021 به چلسی ملحق شد تا باشگاه مشترکی با برادر خود داشته باشد.لورن جیمز پس از حضور در تیم های پایه انگلیس به تیم بزرگسالان رسید که در هشت بازی ملی خود یک گل به ثمر رسانده است. تنها گل ملی او در مسابقات آرنولد کاپ در بازی انگلیس و کره جنوبی به ثبت رسید. پدر ریس و لورن نیز مربی فوتبال بوده است.

4125