آخرین خبرها از سانحه بالگرد حامل وزیر ورزش/ این خبر به روزرسانی می شود

آخرین خبرها از سانحه بالگرد حامل وزیر ورزش/ این خبر به روزرسانی می شود

پایگاه خبری فوتبالی- طبق آخرین اطلاعات از سانحه بالگرد وزیر ورزش و جوانان حال عمومی مسافران مساعد است.

به گزارش فوتبالی، بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان، عصر پنجشنبه هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت درحالی که نزدیک به نشستن بود سقوط کرد. بالگرد یک بار می‌نشیند و بلند می‌شود که موقع نشستنِ مجدد دچار سانحه می‌شود که علت این اتفاق در دست بررسی است.

14 مسافر این بالگرد به همراه خلبان و کمک خلبان بلافاصله بعد از این سانحه به بیمارستانی در کرمان منتقل شدند تا مراحل درمان مصدومیت‌های جزئی آنها طی شود. باوجود اینکه برخی از مسافران زخمی شده‌اند، اما حال عمومی تمام نفرات مساعد است.

بر اساس عکسی که از سانحه مشاهده می شود بخشی از بالگرد جدا شده است؛ وزیر ورزش و جوانان به همراه رئیس فدراسیون شمشیربازی، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی، نماینده مردم شهرستان بافت و جمعی از خبرنگاران و تصویربرداران صداوسیما در این بالگرد حضور داشتند و قرار بود از طرح‌های ورزشی شهرستان بافت بازدید کنند.

مدیرکل حوزه ریاست وزیر ورزش در سانحه بالگرد درگذشت

اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه ریاست وزیر ورزش که از مصدومان سانحه بالگرد حامل وزیر ورزش بوده در حادثه بالگرد درگذشت.

مصدومان حادثه در اورژانس بیمارستان خاتم الانبیای بافت/ فعلا مصدومی به آی سی یو انتقال پیدا نکرده است

پس از سقوط بالگرد وزیر ورزش و جوانان، مصدومان به بیمارستان خاتم الانبیای بافت استان کرمان منتقل شدند. پس از تماس سالار علیخواه خبرنگار فوتبالی با بیمارستان خاتم الانبیا، صلاحی سرپرستار این بیمارستان به فوتبالی گفت: مصدومان در اورژانس بیمارستان حضور دارند و کارهای درمانی روی آنها در حال انجام است و فقط یک نفر فوت شده است.

این سرپرستار به فوتبالی گفت: اورژانس بسیار شلوغ است و مصدومان فقط ضربه خورده اند و در حال درمان هستند و فعلا همه در اورژانس هستند و اگر کسی احتیاج به درمان اورتوپدی داشته باشد، به اتاق عمل خواهد رفت اما تا این لحظه کسی به آی سی یو انتقال پیدا نکرده است.

خونریزی مغزی وزیر ورزش و جوانان/ حمید سجادی به کرمان منتقل می شود!

بر اساس آخرین خبرها از کرمان، حال عمومی وزیر ورزش و جوانان خوب نیست و قرار است او سریعا به کرمان منتقل شود.

مصدومان حادثه سقوط بالگرد در بافت کرمان، در اورژانس بیمارستان خاتم الانبیای بافت، هستند اما برخی مصدومان حالشان رو به وخامت رفته است.

یکی از این مصدومان، حمید سجادی است که گفته می شود دچار ضربه مغزی شده و این ضربه منجر به خونریزی داخلی شده است.

رئیس اورژانس کرمان هم لحظاتی پیش اعلام کرد که حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دچار خونریزی مغزی شده و کار انتقال وی از بافت به مراکز درمانی استان در حال انجام است و قرار است با آمبولانس به کرمان منتقل شود تا مراحل درمانی روی او به سرعت آغاز شود. برخی منابع می گویند که حمید سجادی به کما رفته و برخی به کما رفتن او را تایید نمی کنند.

حال چهار نفر از مصدومان حادثه بالگرد بافت کرمان وخیم است/ وزیر ورزش یکی از چهار مصدوم وخیم است

رئیس اورژانس کرمان لحظاتی پیش خبر داد که حال چهار نفر از مصدومین حادثه سقوط بالگرد مساعد نیست و در حال انتقال به کرمان هستند و یکی از این چهار نفر، حمید سجادی است. 

او گفت:" سایر مصدومان مشکل خاصی ندارند و به صورت سرپایی یا در تختهای اورژانس، در حال مداوا هستند. البته شرایط انتقال هوایی مصدومان به کرمان میسر نشد و از راه زمینی به کرمان منتقل می شوند."

رییس اورژانس کرمان گفت:" متاسفانه وزیر ورزش خونریزی مغزی کرده و در حال انتقال به بیمارستان کرمان است. البته باید او به کرمان منتقل شود تا شرایطش به درستی بررسی شود چیزی که به ما گفته اند همین است."

حال حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، وخیم است

رئیس اورژانس کرمان لحظاتی پیش خبر داد که حال وزیر ورزش و جوانان وخیم است.

رییس اورژانس کرمان در تازه ترین مصاحبه اش گفته است:" در پی سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش، متاسفانه حمید سجادی وزیر ورزش وضعیت مناسبی ندارد و حال وی وخیم ا‌ست."

او با تایید این ماجرا که سجادی خونریزی مغزی کرده گفته است که او در حال انتقال به کرمان است تا خیلی زود جراحی و درمان تخصصی روی او انجام شود. 

رییس اورژانس کرمان گفته است که از وضعیت سایر سرنشینان این بالگرد اطلاع دقیقی ندارد اما گزارشات اولیه حکایت از شکستگی دست و پای اکثر مدیران حاضر در این بالگرد دارد و اگر لازم باشد آنهایی که دچار شکستگی شده اند، به اتاق عمل خواهند رفت و توسط اورتوپدها جراحی خواهند شد.

معاون اول رئیس جمهور درگذشت اسماعیل احمدی را تسلیت گفت

معاون اول رییس جمهور با صدور پیامی درگذشت اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

متن پیام محمد مخبر به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر تلخ درگذشت همکار دلسوز ، صادق و مدیر جهادی و تلاشگر مرحوم اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان در سانحه سقوط بالگرد موجب اندوه و تاثر فراوان شد.

این بسیجی مخلص اقدامات ارزشمندی در عرصه جهاد و خدمت‌رسانی به محرومین داشت و خدمات گسترده در مسئولیت‌های مختلف ارائه کرد.

اینجانب ضمن آرزوی شفای عاجل برای وزیر محترم ورزش و جوانان و تمامی عزیزانی که در این سانحه دچار آسیب شدند، عروج شهادت گونه این مدیر خدوم کشور‌ را تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای خانواده و بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

محمد مخبر
معاون اول‌ رییس جمهور

اسامی مصدومان سانحه بالگرد حامل وزیر ورزش مشخص شد/ 16 مجروع و یک فوتی

مجروحین سانحه بالگرد حامل وزیر مشخص شدند.

در سفر وزیر ورزش و جوانان بالگرد حامل وزیر و همراهان دچار سانحه شد و شماری از افراد حاضر در بالگرد مجروح و مصدوم شدند‌

 آخرین آمار و وضعیت مصدومان سانحه بالگرد در شهرستان بافت کرمان به شرح زیر است:

۱-علی سجادی وزیر ورزش (ضربه به سر و شکستگی دنده)
۲-میثم پاریزی رئیس ورزش جوانان کرمان (شکستگی دنده راست)
۳-ایمان روحانی منش خبرنگار (درمان سرپایی)
۴-زهرا برفره خبرنگار (ضربه به سینه)
۵-حسن قاسمی راینی (درمان سرپایی)
۶-علی جوادی مدیرکل ورزش تهران (ضربه به کمر)
۷-طیبه هادی خانی خبرنگار (درمان سرپایی)
۸-محسن معتمدکیا مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش (درمان سرپایی)
۹-رضا رضاخانی محافظ وزیر (ضربه به سر)
۱۰-حبیب الله ستوده مدیرکل ورزش آذربایجان شرقی (تروما به کمر و هدتروما هوشیاری۶)
۱۱-محمدرضا پشتون فر خبرنگار (درمان سرپایی)
۱۲-پرویز علی محمدی خلبان (شکستگی دست راست)
۱۳-علیرضا پورسلمان رئیس ورزش یزد (درمان سرپایی)
۱۴-محمدرضا محمودی مقدم مهندس پرواز (درمان سرپایی)
۱۴-علی انصاری خلبان (درمان سرپایی)
۱۵-غلامرضا سعادت خبرنگار (درمان سرپایی)
۱۶-علی بیگ زاده معاون استاندار (ضربه به کمر)
۱۷-اسماعیل احمدی مدیر کل حوزه وزارت ورزش که متاسفانه در این سانحه درگذشت.

حسینی: نگرانی‌ها درباره درمان وزیر ورزش برطرف شده‌است/ پزشکان می‌گویند سجادی نیاز به جراحی ندارد

معاون پارلمانی رئیس جمهور که به نمایندگی از دولت برای بررسی وضعیت درمان وزیر ورزش و سایر مجروحان سانحه بالگرد به کرمان سفر کرده، گفت: خوشبختانه آقای سجادی چندین بار به هوش آمده و پزشکان می‌گویند که نگرانی رفع شده است.

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور که به نمایندگی از هیئت دولت برای بررسی وضعیت درمانی وزیر ورزش و سایر همراهان سانحه بالگرد به کرمان سفر کرده، درباره وضعیت وزیر ورزش و سایر آسیب دیدگان گفت: آقای سجادی را از بافت به کرمان منتقل کردند و وی هم اکنون در بیمارستان شهید باهنر کرمان و در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارد.

وی ادامه داد: هم اکنون پزشکان خوشبختانه می‌گویند که نگرانی رفع شده و نیاز به جراحی هم که قبلا مطرح بود، نیست.

حسینی تاکید کرد: خوشبختانه آقای سجادی چندین بار به هوش آمده و امیدواریم که هر چه زودتر بهبودی کامل دست پیدا کند.

وی تاکید کرد: مدیران کل و اکثر افرادی که در بالگرد حضور داشتند مجروح شدند و روند درمان آنها نیز در حال انجام است.

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: وزیر ورزش و همراهان وی برای حضور در نشست مدیران کل ورزش و جوانان عازم بافت شده بودند که متاسفانه این سانحه رخ داد.

حسینی اضافه کرد: هم اکنون همه امکانات استان کرمان بسیج شده اند تا انشالله هر چه زودتر مجروحان و کسانی که در این حادثه آسیب دیدند بهبودی کامل را بیابند.

وی با اشاره به درگذشت اسماعیل احمدی در این سانحه تاکید کرد: متاسفانه در همان لحظات ابتدایی آقای اسماعیل احمدی که از نیروهای جهادی و همچنین مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش بود جان خود را از دست داد که به خانواده وی تسلیت می گوییم.

حسینی در رابطه با احتمال انتقال وزیر ورزش به تهران گفت: هم اکنون وزیر ورزش باید تحت مراقبت باشد و در کرمان امکانات بسیار خوبی وجود دارد. البته نتیجه سی تی اسکن و آزمایش ها برای تهران هم ارسال شده است.

حسینی ادامه داد: آقای رئیس جمهور از لحظات اول پیگیر بودند و مسئولان استانی نیز در حال تلاش هستند تا هرچه زودتر مجروحان سانحه بهبودی کامل را پیدا کنند.

آخرین وضعیت مصدومان حادثه بالگرد

رئیس اورژانس کرمان درباره وضعیت وزیر ورزش و اعضای همراه در حادثه بالگرد گفت: وضعیت حمید سجادی و سه تن دیگر از اعضای همراه که وضعیت آنها وخیم گزارش شده بود، رو به بهبودی است و مشکل خاصی وجود ندارد.

 محمد صابری درباره آخرین وضعیت مصدومان حادثه بالگرد اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت حمید سجادی وزیر ورزش، علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران و همچنین حبیب الله ستوده مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی رو به بهبودی است و خطر خاصی آنها را تهدید نمی کند. فقط مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان به دلیل خونریزی داخلی در ICU بسر می برد که البته شرایط عمومی وی نیز خوب است.

وی گفت: ۱۴ مصدوم دیگر نیز که دچار شکستگی اندام شده اند، هم اکنون در بخش های مختلف بیمارستان استان کرمان بستری هستند و شرایط آنها راضی کننده است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

 به روزرسانی می شود...

2636