یزدانی، تفاوت ساپینتو با مورایس!

یزدانی، تفاوت ساپینتو با مورایس!

پایگاه خبری فوتبالی- هر چقدر ریکاردو ساپینتو از عدم اعتماد به سیاوش یزدانی سود کرد، ژوزه مورایس از اعتماد به این بازیکن، ضرر کرد!

به گزارش فوتبالی، نمایش دیروز سیاوش یزدانی در بازی سپاهان و پرسپولیس، باعث تعریف از ریکاردو ساپینتو در کانال‌های هواداری استقلال شده است. از دید آبی‌ها، ساپینتو پیش‌بینی این روزها را کرده بود که بعد از اتفاقات بازی برگشت سپاهان و استقلال در اصفهان، قید سیاوش یزدانی را زد تا این بازیکن علیرغم میل باطنی‌اش، از استقلال جدا شود و حالا با پنالتی‌هایی که یزدانی در بازی دیروز تقدیم پرسپولیسی‌ها کرد، ارزش کار ساپینتو در کنار گذاشتن او، بیشتر از قبل مشخص شده است.

از طرف دیگر ژوزه مورایس – که از سپاهانی شدن یزدانی استقبال کرده بود – در اعتماد به این بازیکن برای بازی دیروز، اشتباه بزرگی محسوب شد.

امروز این خبر مطرح شد که گویا مورایس قصد داشته از زوج همیشگی‌اش یعنی دانشگر و نیلسون جونیور در قلب خط دفاع استفاده کند اما نزدیکان سرمربی سپاهان به او پیشنهاد داده‌اند که با توجه به انگیزه یزدانی برای بازی جلوی پرسپولیس، بهتر است این بازیکن زوج دانشگر جلوی شاگردان یحیی گل‌محمدی باشد. نتیجه اعتماد مورایس به این پیشنهاد هم که دیگر نیازی به توضیح اضافه ندارد!

گزارش از رامین طبرسی

1984