واکنش میرزایی به احتمال بازی با پرسپولیس در جام حذفی

واکنش میرزایی به احتمال بازی با پرسپولیس در جام حذفی

پایگاه خبری فوتبالی- رضا میرزایی بازیکن و هافبک تیم فوتبال استقلال به خبر احتمال رویارویی با پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی واکنش نشان داد.                                 

به گزارش فوتبالی، هافبک استقلال  پس از پایان تمرین امروز استقلال، گفت: از هواداران که امروز به محل تمرین ما آمدند تشکر می‌کنم و شور و هیجان به خصوصی به این تمرین و شور و نشاطی به بچه‌ها دادند. این بردهای پشت سر هم را به هواداران تقدیم کرده و امیدواریم ادامه‌دار باشد.  

وی در مورد شرایط حساس جدول لیگ برتر و وضعیت خوب استقلال، عنوان کرد: صد در صد شرایط تیم خوب است. بچه‌ها خیلی همدل هستند و همه فقط یک هدف داریم که آن را دنبال می‌کنیم. خدا را شکر. امیدوارم با ادامه‌دار بودن این بردها به آینده امیدوار باشیم.  

بازیکن استقلال درمورد اینکه آیا تمرینات آبی‌پوشان همیشه تا این اندازه سنگین است به شکلی که امروز سبب مصدومیت محمد محبی شد، توضیح داد: در تیم بزرگ استقلال باید خیلی خوب تمرین و تلاش کنی تا هواداران را راضی نگه داری.  

میرزایی درخصوص اینکه آیا دوست دارد در مرحله یک چهارم جام حذفی به مصاف پرسپولیس بروند، عنوان کرد: ما می‌خواهیم قهرمان شویم. چه الان یا در فینال فرقی ندارد با چه تیمی بازی کنیم. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، باید همه بازی‌هایش را در جام حذفی ببرد. به آینده امیدوار هستیم و ان‌شاءالله بتوانیم در این جام قهرمان شویم.  

وی درمورد حضور هواداران در این تمرین، گفت: خیلی خوشحال شدیم و از حضور آن‌ها در تمرین انگیزه گرفتیم. امیدوارم به خاطر هواداران، هدفی که داریم دنبال کنیم و در پایان فصل با خوشحال کردن‌شان، یک جام به آن‌ها اهدا کنیم. 

هافبک استقلال درخصوص بازگشت این تیم به ریل موفقیت پس از چند هفته نتیجه نگرفتن پس از جام جهانی، ادامه داد: خدا را شکر اکنون همه بچه‌ها اکنون همدل هستند و یک هدف دارند. خیلی خوب کار می‌کنیم و به آینده امیدوار هستیم. ان‌شاءالله این روند را ادامه بدهیم.

5960