الدوساری در آماده‌ترین فرم به مصاف فولاد می‌آید

الدوساری در آماده‌ترین فرم به مصاف فولاد می‌آید

 پایگاه خبری فوتبالی- وینگر سرشناس و ملی‌پوش الهلال که بارها مقابل تیم‌های ایرانی موفق به گلزنی شده، امشب در اوج آمادگی به مصاف فولاد خواهد رفت.

 به گزارش فوتبالی، فولاد از ساعت 21.30 امشب باید در دوحه مقابل الهلال قدرتمند صف‌آرایی کند. حضور ستارگان متعدد در جمع آبی‌پوشان عربستانی و موفقیت‌های آسیایی فصل‌های اخیرشان، کار نماینده ایران را برای صعود را بسیار دشوار کرده است.

 قطعا یکی از مهره‌های اصلی رامون دیاز ـ سرمربی آرژانتینی‌الاصل الهلال ـ برای دیدار با فولاد، سالم الدوساری خواهد بود که علاوه بر عملکرد خوبی که در چند ماه گذشته از خود نشان داده، همواره برابر تیم‌های ایرانی ستاره‌ای مهارنشدنی بوده است. هافبک ملی‌پوش الهلال تاکنون 5 بار دروازه رقبا ایرانی را در لیگ قهرمانان باز کرده که این تعداد یک سوم مجموع گل‌هایش در ادوار لیگ قهرمانان آسیا است. الدوساری فصل قبلی در ۲ دیدار الهلال برابر سرخابی‌ها موفق به گلزنی شد و پیش‌تر هم دروازه تراکتور و فولاد را گشوده بود.

 حالا این هافبک ۳۱ ساله در اوج آمادگی به سر می‌برد. درخشش چند ماه قبل او در جام‌جهانی با سوپر گل استثنایی به امیلیانو مارتینز که زمینه‌ساز پیروزی تاریخی سعودی‌ها مقابل آرژانتین بود، و گلزنی به اوچوا و فرستادن مکزیک به خانه را کمتر هواداری از یاد برده است. سالم در حالی در جام‌جهانی ۲ گل زد که شاگردان هروه رنار در مجموع ۳ بار موفق به گلزنی شده بودند!

  عملکرد درخشان الدوساری اما فقط به قطر ۲۰۲۲ خلاصه نشد و او در جام باشگاه‌های جهان با دبل از روی نقطه پنالتی در مصاف با فلامینگو، الهلال را برای نخستین بار راهی فینال معتبر این رقابت‌ها کرد. سالم چند روز قبل هم در یک هشتم نهایی کیفیت خوبی از خود به جا گذاشت و با زیرکی، پایه‌گذار گل دوم شاگردان دیاز برابر شباب الاهلی بود.

 حالا هافبک آماده عربستانی باید مقابل فولادی قرار بگیرد که اگر چه بهترین خط دفاع ACL فصل جاری را در اختیار دارد اما با استعفا ناگهانی سرمربی، وارد بحران شده است. سالم الدوساری قطعا یکی از خطرناک‌ترین مهره‌های الهلال در بازی امشب خواهد بود که یک لحظه غفلت از او، بهایی جبران ناپذیر برای نماینده ایران به همراه خواهد داشت. هوش بالا، سرعت و البته تکنیک الدوساری نکاتی است که فولادی‌ها برای مهار این ستاره عربستانی باید در نظر داشته باشند.

 

2509