سومین جدال فولاد خوزستان و الهلال عربستان

سومین  جدال فولاد خوزستان و الهلال عربستان

پایگاه خبری فوتبالی- تیم های فولاد خوزستان از ایران والهلال از عربستان، امروز برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با هم جدال خواهند کرد.
 
به گزارش فوتبالی و به نوشته سایت رسمی کنفدراسیون آسیا، این دو تیم پیش از این دو بار با هم روبرو شده اند که یک تساوی و یک برد برای الهلال ثبت شده است.

باشگاههای فولاد خوزستان و الهلال عربستان سال ۲۰۱۵ در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا با هم همگروه بودند که بازی رفت صفر- صفر شد و در بازی برگشت الهلال عربستان، ۲ بر صفر برنده شد.

الهلال عربستان در ۷ بازی اخیر برابر باشگاههای ایرانی، ۶ برد را کسب کرده و یک تساوی را هم تجربه کرده است. این تیم در بازی های اخیر مقابل تیم های ایران ۱۸ گل زده و تنها ۴ گل دریافت کرده است.

تیم الهلال در ۷ بازی اخیر خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا برنده شده است و با این آمار توانسته با حدنصاب ۷ برد متوالی اولسان هیوندای کره جنوبی در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ و گوانگ ژو اورگراند چین در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ برابری  کند.

در سوی مقابل تیم فولاد ایران هم در صورت صعود به مرحله بعدی مسابقات، پنجمین تیم ایرانی بعد از سپاهان اصفهان، ذوب آهن اصفهان، استقلال و پرسپولیس خواهد شد که توانسته به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسد.

۱۹۷۹