ژاوی از تئاتر رویاها می‌ترسد؟

ژاوی از تئاتر رویاها می‌ترسد؟

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا تاکید کرد که او و شاگردانش هیچ ترسی از بازی کردن در ورزشگاه الدترافورد ندارند. 

به گزارش فوتبالی، پنج شنبه شب، تیم‌های منچستریونایتد و بارسلونا دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا را در استادیوم الدترافورد مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه نیوکمپ با تساوی دو بر دو به پایان رسید و حالا ژاوی بدون چند بازیکن اصلی‌اش همچون پدری، گاوی و سرخیو بوستکس باید به مصاف شیاطین سرخی برود که در چند هفته اخیر، عملکرد بسیار خوبی در تمامی رقابت‌ها داشته‌اند.            

به نقل از سایت گل، ژاوی به The Times راجع به این بازی گفت: "از الدترافورد می‌ترسیم؟ از چه چیزی دقیقاً باید بترسیم؟ اتفاقاً برعکس، چون الدترافورد باعث بالارفتن انگیزه ما می شود. الدترافورد یکی از استادیوم‌هایی است که شما می خواهید حداقل یک بار در طول دوران فوتبالی خود، در آن بازی کرده باشید و بتوانید بهترین عملکرد خود را ارائه دهید. باید شجاع باشیم و بدون هیچ ترسی جلو برویم. الدترافورد مثل برنابئو است. شما باید قوی باشید. برای اینکه تیمی قوی باشید باید در چنین استادیوم‌هایی به پیروزی برسید. پروژه ما همین است: می خواهیم دوباره بهترین شویم."

4416