گواردیولا: هیچ‌وقت نمی‌توانم دهان منتقدان را ببندم

گواردیولا: هیچ‌وقت نمی‌توانم دهان منتقدان را ببندم

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی به انتقادات اخیری که از او شده واکنش نشان داد. 

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا و شاگردانش 2 هفته قبل با پیروزی مقابل آرسنال توانستند بعد از مدت‌ها، به صدر جدول بازگردند، اما تساوی ناامیدکننده یک بر یک مقابل ناتینگهام فارست، باعث شد تا توپچی‌ها دوباره با اختلاف دو امتیازی و با یک بازی کمتر به صدر جدول بروند تا دوباره سیتی از کورس قهرمانی عقب بیافتد. این مسئله باعث شده تا دوباره رسانه‌ها و مردم به انتقاد از گواردیولا بپردازند. 

به نقل از سایت گل، امشب (چهارشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم‌های لایپزیش و منچسترسیتی، دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در استادیوم ردبول آرنا برگزار می کنند. او پیش از شروع این دیدار، به خبرنگاران گفت: "احساسی به من می گوید که علیرغم سال‌ها تلاشم در این باشگاه، هراتفاقی که رخ دهد، بازهم از من انتقاد می کنند. هیچ وقت تلاش‌ها و افتخاراتم کافی نخواهد بود. به همین خاطر سعی می کنم از یک وعده غذایی، یک بازی خوب در لیگ قهرمانان و حتی عملکرد ناپولی در سری آ، لذت ببرم."

سیتی امشب در حالی به مصاف لایپزیش می رود که در هفده دیدار اخیر خود با تیم‌های آلمانی، فقط یک بار شکست خورده و 14 بار به پیروزی رسیده است.

4416