دلایل ترک چلسی از زبان هافبک آرسنال

دلایل ترک چلسی از زبان هافبک آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - جورجینیو ستاره ایتالیایی آرسنال از دلایل ترک چلسی در ژانویه گفت.

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، جورجینیو هافبک آن زمان چلسی، به یک باره تصمیم به ترک استمفورد بریج و پیوستن به باشگاه رقیب، آرسنال گرفت. او از سال 2018 در یک انتقالی جنجالی از ناپولی به چلسی پیوست و از آن موقع، موفق به کسب افتخارات زیادی در لیگ انگلیس شده بود. 

به نقل از سایت گل، حالا جورجینیو درباره این انتقال به DAZN گفت: "میکل آرتتا یکی از دلایل اصلی این انتقال بود، بدون شک. او به من زنگ زد و همه چیز خیلی سریع پیش رفت. توانستیم در کمتر از 48 ساعت، همه چیز را نهایی کنیم. من با چلسی حرف زدم و فهمیدم که دیگر جایی در نقشه‌های این باشگاه ندارم. می خواستم در فوتبال پیشرفت کنم و پروژه آرسنال مطابق میل من بود. آرسنال باشگاه جوانی است و فوتبال خوبی بازی می کند. من تمامی سناریوها را بررسی کردم و در نهایت تصمیم گرفتم. بعضی وقت‌ها شما باید بپذیرید که دیگر جایی در باشگاه ندارید و باید به دنبال راه حل باشید."

"پیروزی مقابل استون ویلا؟ می دانید که هفته سختی را پشت سر گذاشته بودیم و در نیمه اول مقابل استون ویلا این استرس را در تیم می دیدید. اما در بین دو نیمه با یک دیگر صحبت کردیم و به سبک و سیاق خودمان بازگشتیم."

4416