توضیحات مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از بازی با سپاهان

توضیحات مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از بازی با سپاهان

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از بازی با سپاهان، درباره علت عدم حضور یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پیش از مسابقه و حضور اوسمار لوس‌ویرا در نشست رسانه‌ای پس از بازی توضیحاتی را به نمایندگان رسانه‌های گروهی ارائه داد.

به گزارش فوتبالی، با توجه به شرایط یحیی گل‌محمدی، پس از بازی با سپاهان، اوسمار لوس‌ویرا، مربی تیم، برای حضور در جمع خبرنگاران راهی سالن کنفرانس شد.

در ابتدای این نشست علیرضا اشرف توضیحاتی را ارائه کرد. وی نخست درباره عدم حضور سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از مسابقه اظهار داشت: پرواز ما به اصفهان با تاخیری ۹۰ دقیقه‌ای انجام شد. ما پس از رسیدن به اصفهان به هیات فوتبال اطلاع دادیم با توجه به ورود دیرهنگام به شهر اصفهان ممکن است در زمان تعیین شده به سالن کنفرانس نرسیم. با این وجود بنا داشتیم با تاخیر چند دقیقه‌ای هم که شده خود را به جلسه برسانیم. به محض ورود به هتل هم برای این امر آماده شدیم ولی برابر هتل با ازدحام و استقبال غافلگیر کننده هواداران روبه‌رو شدیم که باعث تاخیر بیشتر شد و اگر راهی هم می‌شدیم با تاخیر زیادی به محل برگزاری نشست می‌رسیدیم.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس، درباره کنفرانس خبری پس از بازی نیز تصریح کرد: یحیی گل‌محمدی همیشه در کنفرانس‌های خبری پس از بازی در اصفهان حضور داشته است. او خود در فوتبال اصفهان فعالیت داشته است و همیشه احترام خود نسبت به فوتبال اصفهان را نشان داد و برای جامعه رسانه‌ای هم احترام خاصی قائل هستند ولی به جهت شرایطی که داشتند برای این بازی تصمیم گرفتند مربی تیم و دستیار اول‌شان در نشست خبری حضور پیدا کند.

2636